  • Data: 2012-06-29 10:58:57
    Temat: Re: Brak mocy w Aprili rx 50
    Od: Magic <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-06-29 10:39, AZ pisze:

    > Nie oczekujesz za duzo od ludzi ktorzy nie potrafia zauwazyc, ze odpisuja
    > na post z przed 5 lat (a chyba i lepsi sie zdarzali) i jedyne co potrafia
    > to znalezc pole do wpisywania tekstu, wyrzygac bez interpunkcji
    > i ortografii swoja chaotyczna mysl i pacnac "wyslij"?

    Istnieje coś takiego jak filtr :) A szansę można dać każdemu.

    > To czemu nie dostaja, czemu ci co maja skutery nie pomagaja? He?

    A bo ja wiem ? Na pytania z zakresu mechaniki i konkretnych skuterów
    zazwyczaj nie odpowiadam bo Elik się nie psuje więc doświadczenia
    naprawcze z nim mam żadne, na pytania ogólne zdarza mi się odpowiedzieć
    bo jakieś pojęcie i doświadczenia z użytkowania skutera mam. Czyli w
    zgodzie z zasadą Pietrasika. Ja nie czuję imperatywu odpowiadania na
    każde zadane pytanie, a za innych odpowiadać nie mam zamiaru. Jeśli ktoś
    zadał pytanie na które nikt nie ma sensownej odpowiedzi to jego pech, i
    tyle.

    > Te, ale jak sie dowiaduje jak nie dowiaduje. Oni nie wiedza co to jest
    > PRM.

    Więc to zmieńmy, vide sygnaturka.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800/k11rs.
    Grupa dyskusyjna pl.rec.motocykle