  • Data: 2012-06-29 10:39:11
    Temat: Re: Brak mocy w Aprili rx 50
    Od: AZ <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-06-29, Magic <m...@w...pl> wrote:

    > Na to akurat jest rada - można do sygnaturki wrzucić odpowiednie info.
    > Paczaj w dół.

    Nie oczekujesz za duzo od ludzi ktorzy nie potrafia zauwazyc, ze odpisuja
    na post z przed 5 lat (a chyba i lepsi sie zdarzali) i jedyne co potrafia
    to znalezc pole do wpisywania tekstu, wyrzygac bez interpunkcji
    i ortografii swoja chaotyczna mysl i pacnac "wyslij"?

    > Mają. Po pierwsze, mogą dostać konkretne info kierujące ich np na
    > skutery.net, po drugie jest szansa że za chwilę przesiądą się na
    > motocykle, po trzecie sporo ludzi tutaj ma równolegle motocykle i
    > skutery i może pomóc.

    To czemu nie dostaja, czemu ci co maja skutery nie pomagaja? He?

    > Na razie odwiedzający PRM widzi pytania 13-latków i lekceważenie i
    > zadzieranie nosa starszyzny.
    > Jak dla mnie Sikacz ma jedną zaletę - wielu z tych małolatów DZIĘKI
    > RZYGACZOWI w ogóle dowiaduje się o istnieniu PRM. A pewien ferment przez
    > nich wprowadzany jest znakomitym antidotum na stagnację jaka tu od czasu
    > do czasu panuje. Taki to problem odpowiedzieć krótko, acz merytorycznie
    > i z poszanowaniem rozmówcy ? Od kogo mają się tego nauczyć jak nie od
    > nas ? A jeśli solą w oku ma być to, że Sikacz na tym korzysta, to
    > zapytam - czy my tu jesteśmy dla kasy ?

    Te, ale jak sie dowiaduje jak nie dowiaduje. Oni nie wiedza co to jest
    PRM.

    --
    Artur
    ZZR 1200