  • Data: 2012-06-29 09:10:59
    Temat: Re: Brak mocy w Aprili rx 50
    Od: Kefir <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Jun 29, 9:05 am, Magic <m...@w...pl> wrote:

    > I dobrze. Przypominam jednak że powszechną i szanowaną tu zasadą było
    > "nie masz nic do powiedzenia do nie pisz" by Pietrasik. Jeśli potrafię
    > coś sensownego napisać w danym temacie to piszę, jeśli nie to staram się
    > milczeć żeby nie wprowadzać bałaganu. Odsyłanie w każdym temacie do
    > Lovtzy sensowne w mojej ocenie nie jest, ani merytorycznie, ani
    > rozrywkowo bo już się przejadło i trąci dziecinadą. Gadacie o zaniżaniu
    > poziomu przez Sikacza a sami co robicie ?

    Mam inne zdanie. Moge, czy masz monopol na slusznosc?
    Drugie: skoro nie zadales sobie odrobinki trudu by poczytac i wciskasz
    mi w usta nie moje "gadacie" czy mam nadal uwazac Cie za kolege?
    Pytam, gdyz koledzy tak nie robia.

    Co do strony merytorycznej: warsztat koca zwinal sie dawno temu, po
    kilku miesiacach.

    --
    Badania dowodza ze czytanie scigacz.pl moze skutkowac zanikiem
    szarych

    Wyslano z czytnika google