  • Data: 2019-03-08 08:59:48
    Temat: Re: Brak miejsca w dowodzie rejestracyjnym...
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    UĹźytkownik LordBluzgÂŽ m...@p...onet.pl ...

    > Bzdura. W zeszłym tygodniu mnie zatrzymali...i nie mieli nic o
    > badaniu technicznym w kompie ani ubezpieczeniu. Miałem papiery ze
    > sobą i się wyjaśniło. Gdybym nie miał papierów, policjant ma
    > obowiązek wykonać procedurę czyli zgłosić zatrzymanie dowodu i
    > powiadomić FG, przynajmniej tak mi powiedział. Nie wiem jak by się
    > to skończyło, gdybym nie posiadał papierów.

    Chcesz powiedziec ze nie mieli dostepu ani do cepiku ani np do ogĂłlnie
    dostepnych stron w internecie?

    Czy ze w twoich danych są błędy i w cepiku nie było odpowiednich wpisów?
    Jeżeli to drugie to czy sprawdziłes dlaczego tak jest?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Aniołom łatwo być aniołami. Nie jedzą i są bezpłciowi."