    Subject: Re: Brak miejsca w dowodzie rejestracyjnym...
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: Poldek <p...@i...eu>
    Date: Thu, 7 Mar 2019 15:17:40 +0100

    W dniu 2019-03-07 o 14:44, Kris pisze:

    > http://isp.policja.pl/isp/aktualnosci/2479,Gdy-brak-
    miejsca-na-wpis-w-dowodzie-rejestracyjnym.html

    Otóż to
    "Reasumując powyższe należy stwierdzić, iż gdy właściciel w ciągu 1
    miesiąca nie zgłosi właściwemu staroście zmiany stanu faktycznego
    odnoszącego się do ,,daty" kolejnego badania technicznego, istnieje
    podstawa do zatrzymania dowodu rejestracyjnego przez policjanta, lecz
    nie w związku z brakiem badań technicznych, a w związku z faktem, że
    dane w nim zawarte nie odpowiadają stanowi faktycznemu."

    W takiej sytuacji mając zatrzymany dowód, aby go odzyskać będzie
    konieczne udanie się znów do SKP na badanie techniczne, gdyż WK nie wyda
    nowego dowodu, jeżeli upłynęło ponad 30 dni od daty badania "na karteczce".