  • Data: 2019-03-07 20:52:07
    Temat: Re: Brak miejsca w dowodzie rejestracyjnym...
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-03-07 o 19:25, Poldek pisze:

    > Nie wiem. Zgaduję, że dlatego zlikwidowano obowiązek wożenia DR, że w
    > 2019 roku Policja na drodze ma dostęp do baz danych, w których lepiej
    > sprawdza dane pojazdu, niż czytając papierowy DR. Jak już wcześniej
    > wspomniano "zabranie DR" jest obecnie stanem logicznym w bazie danych, a
    > nie polega na fizycznym odebraniu papierka.

    Bzdura. W zeszłym tygodniu mnie zatrzymali...i nie mieli nic o badaniu
    technicznym w kompie ani ubezpieczeniu. Miałem papiery ze sobą i się
    wyjaśniło. Gdybym nie miał papierów, policjant ma obowiązek wykonać
    procedurę czyli zgłosić zatrzymanie dowodu i powiadomić FG, przynajmniej
    tak mi powiedział. Nie wiem jak by się to skończyło, gdybym nie posiadał
    papierów.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy>>>