  • Data: 2019-03-07 10:44:03
    Temat: Re: Brak miejsca w dowodzie rejestracyjnym...
    Od: Poldek <p...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-02-24 o 21:10, kk pisze:

    > Dobra, ale ... załóżmy, że ten dowód mi się jednak nie kończy. To ...
    > chyba nie muszę jeździć z karteczką i dowodem. Skoro nie muszę to ...
    > czym dokładnie różni się sytuacja gdy mi się kończy, że muszę? :-)

    Nie musisz wozić ze sobą dowodu, ale to nie znaczy, że możesz w ogóle
    nie mieć dowodu rejestracyjnego i np. użyć go na podpałkę. W razie
    potrzeby musisz dowód mieć, choćby w domu i móc go okazać. Karteczka z
    zaświadczeniem o badaniu jest ważna 30 dni. W tym czasie powinieneś
    wymienić dowód. Jeżeli chciałbyś wymienić dowód po upływie 30 dni od
    wydania karteczki, to WK nie uzna badania i wracasz do SKP na badanie.
    Takie są przepisy. Jaka jest praktyka, to wielu ci powie, że jeżdżą z
    karteczkami latami i nic. Ja też miałem kiedyś zapełniony DR i co roku
    nową karteczkę. Aż się któregoś razu przekonałem, że karteczka utraciła
    ważność i w sumie nie opłaciło mi się to.