eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyBrak cisnienia na magistrali olejowej walka rozrządu - dlaczego?Re: Brak cisnienia na magistrali olejowej walka rozrządu - dlaczego?
  • Data: 2011-10-20 11:05:56
    Temat: Re: Brak cisnienia na magistrali olejowej walka rozrządu - dlaczego?
    Od: Czarek Daniluk <c...@c...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 20 Paź, 00:07, Michał sirapacz Gut <s...@g...com> wrote:
    > Pacjent: punto 1.2 benzyna 8 zaworowy, silnik po wymianie upg, obrobce
    > glowicy (nowe zawory, frezowanie gniazd itd), wymianie pierscieni i
    > panewek korbowodowych.
    >
    > objawy: silnik pracuje, cisnienie oleju jest - szybko gasnie kontrolka
    > oleju jeszcze podczas krecenia rozrusznikiem.
    > Brak oleju na klawiaturze - zasilanie magistrali (po jej zdjeciu) na
    > pracujacym silniku nie wypluwa ani kropli oleju.
    >
    > do sie moglo stac??????????
    > nie posądzam się o możliwość odwrotnego założenia UPG, co jeszcze
    > mogloby powodowac tak idiotyczne objawy?

    Nic więcej nie było robione przy głowicy ?? Nie była spawana ??
    Ja kiedyś tak miałem z Ojcem w jakimś Kadecie 1,3
    Wszystko niby OK, głowica po obróbce i spawaniu i nie było smarowania
    na górze ;)
    Po zdjęciu i obejrzeniu dokładnym okazało się że kretyn jakiś zaspawał
    bruzdę którą podawany był olej w górę :) - dłutko w dłoń, chwila
    strachu coby głowicy nie uszkodzić i wydłubałem ten kanał :D

    Pozdrawiam !

    PS:
    tak jak piszą - pewnie odwrotnie zadziergałeś uszczelkę i tyle

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: