eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyBrak cisnienia na magistrali olejowej walka rozrządu - dlaczego?Re: Brak cisnienia na magistrali olejowej walka rozrządu - dlaczego?
  • Data: 2011-10-20 08:58:32
    Temat: Re: Brak cisnienia na magistrali olejowej walka rozrządu - dlaczego?
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Michał sirapacz Gut" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    news:f5f79730-28d1-405b-add4-a23d151ad663@t10g2000yq
    d.googlegroups.com...
    >objawy: silnik pracuje, cisnienie oleju jest - szybko gasnie kontrolka
    >oleju jeszcze podczas krecenia rozrusznikiem.
    >Brak oleju na klawiaturze - zasilanie magistrali (po jej zdjeciu) na
    >pracujacym silniku nie wypluwa ani kropli oleju.
    >do sie moglo stac??????????
    >nie posądzam się o możliwość odwrotnego założenia UPG, co jeszcze
    >mogloby powodowac tak idiotyczne objawy?

    Uszczelka w tych silnikach ma w jednym rogu taki charakterystyczny wystający
    karb. z jednej strony da się go zauważyć w szczelinie międzi cylindrem a
    głowicą.
    Ja rok temu wymianiałem osobiście u siebie ale nie pamiętam już czy dało się
    ją obrócić czy nie. Z drugiej strony ten charakterystyczny karb służący jako
    pozycjoner daje do myślenia że jest to możliwe.


    Marek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: