  • 21. Data: 2009-05-06 19:16:27
    Temat: Re: Bractwo Suzuki - poszukuje rekomendatora ;)))
    Od: t...@g...com

    On 6 Maj, 08:59, "Jacek.M" <n...@o...pl> wrote:

    > Nam zależy na jakości a nie na ilości.

    Jesli mozesz to wytlumacz jeszcze skad pomysl na taka nazwe "BSuzuki"?
    Ona od razu sugeruje ze to stowarzyszenie wlascicieli marki.
    Czyzby wlasciciele suzuki mieli lepsza jakosc ch.. wie czego ?
    Czy tylko nazwa jest debilna czy Wy - zrzeszacie tylko wlascicieli
    marki suzuki ?

  • 22. Data: 2009-05-06 19:50:45
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    t...@g...com wrote:

    >Czy tylko nazwa jest debilna czy Wy - zrzeszacie tylko wlascicieli
    >marki suzuki ?

    A jest w tym cos dziwnego jakos?

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 23. Data: 2009-05-06 20:00:56
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    t...@g...com pisze:

> [...]
    > Czyzby wlasciciele suzuki mieli lepsza jakosc ch.. wie czego ?
    > Czy tylko nazwa jest debilna czy Wy - zrzeszacie tylko wlascicieli

    Ale o co chodzi ?

    Ich prawo, sposob w jaki mozesz (albo nie mozesz) do nich wstapic to tez
    ich prawo.

    Ja rozumiem, ze "jakosc" w rozumieniu BS to nie kwestia ludzi dzielenia
    na lepszych i gorszych tylko pewnego kwestia pewnego profilu, pewnie nie
    mozna gwalcic staruszek na pasach i inne takie przesady :-).
    Ale to jeszcze nie dyskryminacja.
    Poza tym to dziala w obie strony - Ty mozesz nie pasowac im a oni Tobie.

    A w ogole to kiedys juz prawie bylem w BS, ale jakos tak trafilem na
    miejsce, moment i osoby ze wyladowalem w RS. Dlugo to nie trwalo i tak
    se teraz jezdze niezrzeszony.

    A bym mogl sie i do Yamahy zapisac i do BMW i do Hondy (no to co ze
    sasiada, my sobie z nim rozne rzeczy pozyczamy).

    KJ

  • 24. Data: 2009-05-06 20:22:43
    Od: t...@g...com

    On 6 Maj, 21:50, Jacot <j...@m...pl> wrote:

    > A jest w tym cos dziwnego jakos?

    no jakos jest !

  • 25. Data: 2009-05-06 20:26:33
    Od: "Swiety Jimmie" <k...@N...gazeta.pl>

    Darek F. <f...@w...pl> napisał(a):

    > No nie do konca, akurat "z drugiej manki" jestem modelarzem i jest kilka
    > miejsc w necie gdzie nie dostaniesz sie bez rekomendacji, byl czas
    > przywyknac ;)))

    Nie bardzo rozumiem co to mialo wyjasnic. Ale zmeczony jestem, moze to
    dlatego.

    > Ale z tego co sie zorientowalem, to BS nie cieszy sie dobra opinia, wiec
    > chyba odpuszcze...

    Tak, chyba odpusc. Nie znam tego "Bractwa", ale jesli wymaga ono
    rekomendacji zeby tam przystapic, to na moje wyczucie popelniles juz na
    wstepie dwa bledy. Jeden to ten, na ktory juz zwrocilem uwage, a drugi to
    taki, ze z Twojego posta mozna wywnioskowac ze chcesz sie tam dostac "na
    skroty". A jesli owe "Bractwo" ma takie, a nie inne zasady przyjmowania
    nowych uczestnikow, to powinienes raczej zaczac od "poszukiwania kontaktu",
    a nie od razu "rekomendatora".

    A co do opinii... No wiesz, wszystko jest wzgledne. Zdarza sie, ze jedyne
    zreszenia / stowarzyszenia itp z ktorymi ma sie kontakt (i to z wlasnej
    woli), to wlasnie te, ktore w powszechnym odczuciu "nie ciesza sie dobra
    opinia" jak to raczyles ujac. A ze z drugiej strony wygladaja troche
    inaczej, to juz inna bajka...

    Pozdr,
    Swiety Jimmie, Lodz
    IMZ "Mephisto" & XL "Black Peanut"
    www.jimmie.motocykle.org

  • 26. Data: 2009-05-06 20:33:21
    Od: t...@g...com

    On 6 Maj, 22:00, KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote:

    > Ale o co chodzi ?

    Bo chodzi o to, ze 1-szym i podstawowym kryterium jest posiadanie
    motocykla suzuki.
    Imo jest to bzdura albo ja tego nie rozumiem.
    Bo jaki to ma zwiazek z czymkolwiek ? (marka motocykla)
    Zrozumialbym bractwa: enduro, chopper only itd itp
    Ale dlaczego marka motocykla ma decydowac czy ktos bedzie mogl byc w
    zrzeszeniu ?
    Przeciez "chodzi o ludzi" a nie o motocykla marke!

    > ich prawo.

    no jasne, niech se maja

  • 27. Data: 2009-05-06 20:45:33
    Od: "Jacek.M" <n...@o...pl>

    >Jesli mozesz to wytlumacz jeszcze skad pomysl na taka nazwe "BSuzuki"?
    >Ona od razu sugeruje ze to stowarzyszenie wlascicieli marki.

    Dokładnie. Sa to uzytkownicy/miłosnicy marki Suzuki. Co w tym dziwnego?

    >Czyzby wlasciciele suzuki mieli lepsza jakosc ch.. wie czego ?

    Nie rozumiem tego pytania. Co maja mieć lepsze? Moim zdaniem marka jak marka
    jedna lepsza druga jeszcze lepsza.
    Aby zostać członkiem BS trzeba byc posiadaczem Suzuki i tyle.

    >Czy tylko nazwa jest debilna czy Wy - zrzeszacie tylko wlascicieli
    >marki suzuki ?

    Nazwa jak nazwa. Taka jest i tyle. Dla Ciebie debilna a dla mnie po prostu
    nazwa.
    Nie nazwa sie liczy a ludzie. Nie wyszywamy sobie jej na plecach ani nie
    afiszujemy sie z nia.
    Zwróć uwagę na jedno, że krytyczne uwagi o BS pisza ludzie, którzy nic nie
    wiedza o BS. Bo cos usłyszeli lub ktos cos napisał.
    Zresztą szkoda słów. Bo jednym to pasuje a innym nie. Wolnośc i wolna wola.

    A tak na marginesie dla zainteresowanych to zapraszam na nasze spotkania
    (regionalne). Polatamy razem, napijemy się coli czy innego redbula,
    pogadamy, poznamy sie i wtedy zobaczycie sami ,że tam nie ma diabłów
    wcielonych i maniaków w stylu KKK. Zapraszam.

    Pozdrawiam Jacek

  • 28. Data: 2009-05-06 20:58:58
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    t...@g...com pisze:

    > Bo chodzi o to, ze 1-szym i podstawowym kryterium jest posiadanie
    > motocykla suzuki.

    A dlaczego by nie ?

    > Imo jest to bzdura albo ja tego nie rozumiem.

    Stawiam na to drugie

    > Bo jaki to ma zwiazek z czymkolwiek ? (marka motocykla)

    Bo taki maja kaprys ? Ja moge miec kaprys i zalozyc klub motocykli
    czarnych w rozowe groszki z kierownica w lewo. Zabronisz mi ?

    > Zrozumialbym bractwa: enduro, chopper only itd itp

    Bo poniewaz dlaczego ?

    > Ale dlaczego marka motocykla ma decydowac czy ktos bedzie mogl byc w
    > zrzeszeniu ?

    A dlaczego, kurwa, nie ?

    > Przeciez "chodzi o ludzi" a nie o motocykla marke!

    A im chodzi o marke. Co w tym zlego ?

    > no jasne, niech se maja

    To na chuj sie pienisz ?

    --
    Kuczu
    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!

  • 29. Data: 2009-05-06 21:05:02
    Od: "Swiety Jimmie" <k...@N...gazeta.pl>

    t...@g...com napisał(a):

    > Bo chodzi o to, ze 1-szym i podstawowym kryterium jest posiadanie
    > motocykla suzuki.
    > Imo jest to bzdura albo ja tego nie rozumiem.

    Predzej to drugie

    > Bo jaki to ma zwiazek z czymkolwiek ? (marka motocykla)

    Posiadanie motocykla marki Suzuki z wstepowaniem do stowarzyszenia
    zrzeszajacego posiadaczy motocykli marki Suzuki? No troche ma.

    > Zrozumialbym bractwa: enduro, chopper only itd it
    > Ale dlaczego marka motocykla ma decydowac czy ktos bedzie mogl byc w
    > zrzeszeniu ?

    Idz do zrzeszenia filatelistow, tupnij noga i zrob awanture ze nie chca Cie
    przyjac tylko dlatego, ze nie zbierasz znaczkow, ale za to jestes ToMistrzem.
    Potem podobne rozroby zrob w stowarzyszeniu strazakow, zwiazku niewidomych i
    u wyznawcow Hare Krishna. A potem dalej i dalej.
    Przy odrobinie szczescia w ktoryms momencie masz szanse zrozumiec.

    Pozdr??
    Swiety Jimmie

  • 30. Data: 2009-05-07 06:31:25
    Od: t...@g...com

    On 6 Maj, 22:45, "Jacek.M" <n...@o...pl> wrote:

    > Dokładnie. Sa to uzytkownicy/miłosnicy marki Suzuki. Co w tym dziwnego?
    > Aby zostać członkiem BS trzeba byc posiadaczem Suzuki i tyle.

    > Nie nazwa sie liczy a ludzie.

    Skoro licza sie ludzie to na ch.. ograniczenie do marki suzuki ?
    I proszę nie piszcie, ze ..bo maja takie prawo; ..kto im zabroni; itd
    Skoro licza sie ludzie to podaj jeden sensowny powod - dlaczego ludzie
    sa wykluczani z powodu innej marki ?