  • 41. Data: 2009-05-07 14:58:12
    Temat: Re: Bractwo Suzuki - poszukuje rekomendatora ;)))
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl> wrote:

    >Paczaj a ja myslalem ze ZPK to w "Uchu od sledzia" byl albo w "Tolku
    >Bananie" No coz za duzo czytalem jak bylem maly :)

    W Tolku to oni sobie zalozyli prawdziwy Gang, cos mi kolacze ze
    inspirowany "Cena strachu"... U Molnara ten zwiazek mial podtekst
    polityczny, jako ze z woli cesarskiej i krolewskiej mosci wszelkie
    zwiazki i zrzeszenia byly zakazane. No i caly kit im zabrali;)
    O Bahdaju to Sir Piernik powinien cos powiedziec, bo wiele motywow
    bylo inspirowane wyczynami chlopakow z jego dzielnicy:)

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 42. Data: 2009-05-07 14:59:47
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote:

    >nie mialo byc ciacho ?

    A to chyba jeszcze inna grupa, tak?:)

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 43. Data: 2009-05-07 17:16:34
    Od: t...@g...com

    On 7 Maj, 16:36, Jacot <j...@m...pl> wrote:

    > Zwiazki posiadaczy motorow jednej marki albo nawet modelu istnieja

    Jednego modelu rozumiem;
    Jednej marki moge zrozumiec np. dla HD, Indian, Triumph;
    ale dla Suzuki ??
    imo bractwo japan bike all together byloby ok,
    z suzuki w jednym worku z sukami i yamahamy itp
    (jak juz mieszamy rozne typy motocykli)
    ale to jest moje zdanie i nie bede robic rewolucji.
    Jak ktos naprawde zapalal miloscia do marki suzuki
    i chce sie odizolowac od innych napisow no to niech ma.

    > Zostaje Ci oplakatowanie i przykucie sie w jakiejs stolicy, najlepiej
    > w Brukseli

    a w Brukseli to juz ja bylem ale na hondzie
    Czuje sie spacyfikowany i nie bede plakatowal eot2

  • 44. Data: 2009-05-08 09:53:04
    Od: Mika <m...@g...com>

    On 7 Maj, 16:11, KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote:
    > KJ
    > PS. mnie to interesuje jak to jest na 2 fakultety - oba dyplomy trzeby
    > trzymac w rekach przez caly seks ?

    podkladasz pod glowe?
    No dobra, spytalam sie u zrodla, odpowiedziala jednym slowem zanim
    zdarzylam skonczyc zdanie: trudno!

    cieszesiezemoglampomoc

    pzdr
    Mika
    z potforka

  • 45. Data: 2009-05-12 10:41:36
    Od: Small <d...@a...pl>

    Alti pisze:

    > Użytkownik "Darek F." <f...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Ze tak zapytam: Po co się zapisuje do takiego bractwa?
    > Bytam bo nie wiem.
    >
    > Wojtek

    Bractwo jest po to zeby miec znizki w serwisie Suzuki.
    Prezesem bractwa jest wlasciciel serwisu.
    Sa tez skladki na bractwo, ktore to zbiera Prezes aby wyrownac straty na
    znizkach.

    Small
    GSX750F

  • 46. Data: 2009-05-12 18:43:20
    Od: "Jacek.M" <n...@o...pl>

    > Bractwo jest po to zeby miec znizki w serwisie Suzuki.

    Nie ma zniżek.

    > Prezesem bractwa jest wlasciciel serwisu.

    Nie ma prezesa.

    > Sa tez skladki na bractwo, ktore to zbiera Prezes aby wyrownac straty na
    > znizkach.

    Nie ma składek.
    Powiedz, po co napisałes?

    Jacek

  • 47. Data: 2009-05-13 06:33:20
    Od: Small <d...@a...pl>

    Jacek.M pisze:

    > Nie ma zniżek.

    To ciekawe bo gdzies wyczytalem kiedys ze sa tacy co dostaja.

    > Nie ma prezesa.

    Jak zwal tak zwal, ktos jednak decyduje kogo przyjac a kogo nie :) Dla
    mnie "prezes".

    > Nie ma składek.

    Patrz nizej, mala zlosliwosc.

    > Powiedz, po co napisałes?
    >
    > Jacek

    Po co? Napisałem aby dodać trochę zlosliwosci do i tak idiotycznego tematu.
    Uprzedzajac nastepne pytanie: Dlaczego? Bo przeczytalem dzis ten post i
    wiele innych i akurat do TEGO mialem ochote wtracic swoje 3 grosze.

    Small
    SUZUKI GSX750F :)

  • 48. Data: 2009-05-13 16:31:36
    Od: "Jacek.M" <n...@o...pl>

    > To ciekawe bo gdzies wyczytalem kiedys ze sa tacy co dostaja.

    Pokaż dokładnie gdzie. Może sie przyda na przyszłość taka informacja.

    > Jak zwal tak zwal, ktos jednak decyduje kogo przyjac a kogo nie :) Dla
    > mnie "prezes".

    Nie ma tam jednej osoby która decyduje. Kandydat zgłasza sie do kogo chce.
    Czyli po Twojemu są tam sami prezesi.

> [...]

    > Uprzedzajac nastepne pytanie: Dlaczego? Bo przeczytalem dzis ten post i
    > wiele innych i akurat do TEGO mialem ochote wtracic swoje 3 grosze.

    Nic nie wiesz na temat BS a nazywasz go idiotycznym. Obrarzasz mnie tym, bo
    sam jestem członkiem BS juz od dawna.
    Nie mam zamiaru polemizowac z "wtrącaniem trzech groszy" i drobnych
    złośliwości tylko dlatego aby coś napisać.
    Jak przeczytasz jeszcze raz swój post, to sam sobie odpowiesz, dlaczego
    odsiewamy pieniaczy, "drobnozłośliwsów", małolatów i malkontentów oraz
    innych którzy szukaja tylko zadymy.

    Jacek

  • 49. Data: 2009-05-13 17:19:50
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Jacek.M napisał(a):
    >Small wrotki:
    >
    > Nic nie wiesz na temat BS a nazywasz go idiotycznym. Obrarzasz mnie tym,
    > bo sam jestem członkiem BS juz od dawna.

    No widac, zes z tych mocno identyfikujacych sie, co to im ideologia oczy
    krwia przeslania. Chlopak nie napisal, ze BS jest idiotyczne jeno ze watek.
    > Jak przeczytasz jeszcze raz swój post, to sam sobie odpowiesz, dlaczego
    > odsiewamy pieniaczy, "drobnozłośliwsów", małolatów i malkontentów oraz
    > innych którzy szukaja tylko zadymy.

    No to nie szukaj zadymy. Najlepiej dbac o swoj wizerunek niosac kaganek
    oswiaty. U ciebie zabraklo mu chyba oliwy.
    Luz, rilaks :)