    From: "Swiety Jimmie" <k...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Bractwo Suzuki - poszukuje rekomendatora ;)))
    Date: Wed, 6 May 2009 21:05:02 +0000 (UTC)

    t...@g...com napisał(a):

    > Bo chodzi o to, ze 1-szym i podstawowym kryterium jest posiadanie
    > motocykla suzuki.
    > Imo jest to bzdura albo ja tego nie rozumiem.

    Predzej to drugie

    > Bo jaki to ma zwiazek z czymkolwiek ? (marka motocykla)

    Posiadanie motocykla marki Suzuki z wstepowaniem do stowarzyszenia
    zrzeszajacego posiadaczy motocykli marki Suzuki? No troche ma.

    > Zrozumialbym bractwa: enduro, chopper only itd it
    > Ale dlaczego marka motocykla ma decydowac czy ktos bedzie mogl byc w
    > zrzeszeniu ?

    Idz do zrzeszenia filatelistow, tupnij noga i zrob awanture ze nie chca Cie
    przyjac tylko dlatego, ze nie zbierasz znaczkow, ale za to jestes ToMistrzem.
    Potem podobne rozroby zrob w stowarzyszeniu strazakow, zwiazku niewidomych i
    u wyznawcow Hare Krishna. A potem dalej i dalej.
    Przy odrobinie szczescia w ktoryms momencie masz szanse zrozumiec.

    Pozdr??
    Swiety Jimmie