  • 31. Data: 2009-05-07 06:43:54
    Temat: Re: Bractwo Suzuki - poszukuje rekomendatora ;)))
    Od: t...@g...com

    On 6 Maj, 22:58, Kuczu <p...@j...pl> wrote:

    > A dlaczego  by nie ?

    To ja pytam dlaczego tak ?

    > Bo taki maja kaprys ?

    A co to baby sa jakies z kaprysami ?

    > Ja moge miec kaprys i zalozyc klub motocykli
    > czarnych w rozowe groszki z kierownica w lewo. Zabronisz mi ?

    Imo byloby to bardziej sensowne niz ograniczenie do marki suzuki

    > Bo poniewaz dlaczego ?

    bo dlatego ze mieliby wspolne targety:
    jazda w terenie, albo turystycznie albo spijanie piwa pod knajpami
    ich maszyny bylyby zblizone charakterem i wygladem, stylem jazdy

    > A dlaczego, kurwa, nie ?

    bo to nie ma najmniejszego sensu!
    zwyczajne ograniczenie, ktore nic nie daje
    A jak czlonek chce zmienic motor na inna marke to juz nie jest
    kolega ?

    > A im chodzi o marke. Co w tym zlego ?

    to, ze odnioslem sie do wypowiedzi "członka" BS, ze chodzi o ludzi

  • 32. Data: 2009-05-07 06:51:16
    Od: t...@g...com

    On 6 Maj, 23:05, "Swiety Jimmie" <k...@N...gazeta.pl> wrote:

    > Idz do zrzeszenia filatelistow, tupnij noga i zrob awanture ze nie chca Cie
    > przyjac tylko dlatego, ze nie zbierasz znaczkow,

    mam znaczki ale chyba nie tej marki

  • 33. Data: 2009-05-07 07:00:27
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    t...@g...com pisze:

    > bo to nie ma najmniejszego sensu!

    Ja uwazam ze brak sensu jest w tym co Ty wypisujesz.

    > zwyczajne ograniczenie, ktore nic nie daje

    TOBIE nie daje. Im widac robi roznice

    > A jak czlonek chce zmienic motor na inna marke to juz nie jest
    > kolega ?

    kolega byc moze ale przestaje byc czlonkiem pewnej oficjalnej grupy.
    Proste ?

    Na szczescie to nie Ty okreslasz co komu wolno a co nie. Dlatego tez
    ludzie beda sobie zakladali jakie grupy zechca i ch.. Ci do tego.

    --
    Kuczu
    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!

  • 34. Data: 2009-05-07 10:54:29
    Od: t...@g...com

    On 7 Maj, 09:00, Kuczu <p...@j...pl> wrote:

    > Na szczescie to nie Ty okreslasz co komu wolno a co nie. Dlatego tez
    > ludzie beda sobie zakladali jakie grupy zechca i ch.. Ci do tego.

    no, masz racje - bo kto powiedzial ze wszystko musi miec sens?..
    dla mnie eot

  • 35. Data: 2009-05-07 12:03:22
    Od: Mika <m...@g...com>

    On 7 Maj, 08:43, t...@g...com wrote:

    > A co to baby sa jakies z kaprysami ?
    Chlopczyku a nie pomylily Ci sie grupy bo z takim tekstem to na
    pl.rec.pieczenie ciast, maly kucharczyk itp.
    A jak to jest na ciasto drozdzowe (baba) z kaprysami?

    pozdrawiam
    Mika
    z potforka

  • 36. Data: 2009-05-07 12:42:07
    Od: Jacek Różański <j...@e...pl>

    Alti pisze:

    > Użytkownik "Darek F." <f...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Ze tak zapytam: Po co się zapisuje do takiego bractwa?
    > Bytam bo nie wiem.

    Żeby mieć braci.

    --
    Pozdrowienia, Best regards
    Jacek Różański, ETZ-251, XJ-900S, V-740

  • 37. Data: 2009-05-07 12:49:04
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Mika napisał(a):
    > A jak to jest na ciasto drozdzowe (baba) z kaprysami?

    mientko
    a jak wejdzie mak to pozniej piecze i trudno wydlubac
    kolega mi mowil

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 38. Data: 2009-05-07 14:11:05
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Mika pisze:

    > A jak to jest na ciasto drozdzowe (baba) z kaprysami?

    Ci sie rzeczowniki nie pomylily ?

    nie mialo byc ciacho ?

    KJ
    PS. mnie to interesuje jak to jest na 2 fakultety - oba dyplomy trzeby
    trzymac w rekach przez caly seks ?

  • 39. Data: 2009-05-07 14:36:23
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka

    *** "Jacot"
    Gdybys czytal w co
    watpie, "Chlopcow z placu broni" to tam wystepowal 'Zwiazek przezuwaczy
    kitu'...

    Paczaj a ja myslalem ze ZPK to w "Uchu od sledzia" byl albo w "Tolku
    Bananie" No coz za duzo czytalem jak bylem maly :)

    T.

  • 40. Data: 2009-05-07 14:36:34
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    t...@g...com wrote:

    >Skoro licza sie ludzie to podaj jeden sensowny powod - dlaczego ludzie
    >sa wykluczani z powodu innej marki ?

    ja pierdole, Ty to naprawde jakis dziwny jestes...
    Ludzie tworza zwiazki z potrzeby laczenia sie a nie wykluczania.
    Niektorzy zboczence nawet lacza sie w pary z osobnikami pci
    przeciwnej, fuj. Mysle ze przeciw temu powinienes zaprotestowac
    najsampierw.
    Zwiazki posiadaczy motorow jednej marki albo nawet modelu istnieja
    pewnie tak dlugo jak same motocykle a nawet dluzej. Gdybys czytal w co
    watpie, "Chlopcow z placu broni" to tam wystepowal 'Zwiazek
    przezuwaczy kitu'... To dopiero byla porazka - zamiast zalozyc jaki
    klub enduro to oni z tym kitem... Bez sensu.
    Zostaje Ci oplakatowanie i przykucie sie w jakiejs stolicy, najlepiej
    w Brukseli.
    "Dosc dyskryminacji - bractwo suzuki dla wszystkich".

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10