    From: "Swiety Jimmie" <k...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Bractwo Suzuki - poszukuje rekomendatora ;)))
    Date: Wed, 6 May 2009 20:26:33 +0000 (UTC)

    Darek F. <f...@w...pl> napisał(a):

    > No nie do konca, akurat "z drugiej manki" jestem modelarzem i jest kilka
    > miejsc w necie gdzie nie dostaniesz sie bez rekomendacji, byl czas
    > przywyknac ;)))

    Nie bardzo rozumiem co to mialo wyjasnic. Ale zmeczony jestem, moze to
    dlatego.

    > Ale z tego co sie zorientowalem, to BS nie cieszy sie dobra opinia, wiec
    > chyba odpuszcze...

    Tak, chyba odpusc. Nie znam tego "Bractwa", ale jesli wymaga ono
    rekomendacji zeby tam przystapic, to na moje wyczucie popelniles juz na
    wstepie dwa bledy. Jeden to ten, na ktory juz zwrocilem uwage, a drugi to
    taki, ze z Twojego posta mozna wywnioskowac ze chcesz sie tam dostac "na
    skroty". A jesli owe "Bractwo" ma takie, a nie inne zasady przyjmowania
    nowych uczestnikow, to powinienes raczej zaczac od "poszukiwania kontaktu",
    a nie od razu "rekomendatora".

    A co do opinii... No wiesz, wszystko jest wzgledne. Zdarza sie, ze jedyne
    zreszenia / stowarzyszenia itp z ktorymi ma sie kontakt (i to z wlasnej
    woli), to wlasnie te, ktore w powszechnym odczuciu "nie ciesza sie dobra
    opinia" jak to raczyles ujac. A ze z drugiej strony wygladaja troche
    inaczej, to juz inna bajka...

    Pozdr,
    Swiety Jimmie, Lodz
    IMZ "Mephisto" & XL "Black Peanut"