  • 1. Data: 2012-05-14 21:25:16
    Temat: Bosch Aerotwin 2rodzaje?
    Od: "uciu" <guseva(sssss)@interia.pl>

    Witam, zawsze jak kupowałem AEROTWINY miały one kształt "asymetryczny" -
    coś takiego |\_ - cała wycieraczka tworzyła spojler/owiewke.
    Kupiłemo nowe i już takiego kształtu nie mają (kupowałem w tym samy sklepie
    co te stare - rok różnicy).
    Nowe sa symetyczne - mają kształt _/\_ - sam spojler/owiewka nie są już tak
    duże jak w starych. Zmienione jest też mocowanie (bardziej okrągłe/mniej
    kanciate). Zakończenia wycieraczek są badziej "paściowate"
    http://imageshack.us/photo/my-images/405/aeroey.jpg/

    Czy czasem nie kupiłem podróbki?
    Może to co kupiłem to uniwesalna wersja na ruch prawo/lewo stronny?
    Spotkał się ktoś z takim czymś?

    Szukałem po fotkach w necie, na stonie boscha i wszedzie są zdjęcia takiech
    jak te stare ( |\_ ).

    --
    ---
    uciu

  • 2. Data: 2012-05-15 08:31:18
    Temat: Re: Bosch Aerotwin 2rodzaje?
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    zeta.pl
    *uciu* napisał(-a):

    [...]
    > Czy czasem nie kupiłem podróbki?

    Nawet jak kupiłeś oryginał, to i tak nie jestem pewien czy nie
    popełniłeś błędu.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 3. Data: 2012-05-15 11:29:49
    Od: Czeslawek <c...@g...pl>

    W dniu 2012-05-15 08:31, Big Jack pisze:

    > Nawet jak kupiłeś oryginał, to i tak nie jestem pewien czy nie
    > popełniłeś błędu.

    Ja kupiłem oryginał, który mi potem w połączeniu z kurzem porysował
    szybę. W pół roku pojawiło się więcej rys niż podczas trzech lat jazdy
    na trzech ASO-wych kompletach wycieraczek.

    --
    Pozdrawiam,
    Czesławek

  • 4. Data: 2012-05-15 11:31:25
    Od: Czeslawek <c...@g...pl>

    W dniu 2012-05-14 21:25, uciu pisze:

    > Może to co kupiłem to uniwesalna wersja na ruch prawo/lewo stronny?

    Albo wersja do szybkiej jazdy na wstecznym :-)

    Niestety moje kupione rok temu też są asymetryczne. Poza tym więcej
    wycieraczek tej marki nie kupię.

    --
    Pozdrawiam,
    Czesławek

  • 5. Data: 2012-05-15 11:34:38
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

> [...]
    > Spotkał się ktoś z takim czymś?
    >
    > Szukałem po fotkach w necie, na stonie boscha i wszedzie są zdjęcia

    Bosch się zrobił mocno badziewiarski. Lepiej dopłacić i kupić Valeo albo
    dać połowę mniej i kupić polskie MOTGUMy. Bardzo dobre wycieraczki.
    Używam od dłuższego czasu na różnych autach...

  • 6. Data: 2012-05-15 14:19:56
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Mon, 14 May 2012 21:25:16 +0200, uciu napisał(a):

> [...]
    > coś takiego |\_ - cała wycieraczka tworzyła spojler/owiewke.
    > Kupiłemo nowe i już takiego kształtu nie mają (kupowałem w tym samy sklepie

    Napisz reklamację jak w temacie z baloon.pl ;)

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 7. Data: 2012-05-15 18:34:12
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Kamil 'Model'" <k...@g...pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:

    > Bosch się zrobił mocno badziewiarski. Lepiej dopłacić i kupić Valeo albo
    > dać połowę mniej i kupić polskie MOTGUMy. Bardzo dobre wycieraczki.

    Pod warunkiem, że ze trzy razy je wymienisz, żeby akurat trafić na dobry
    egzemplarz....

  • 8. Data: 2012-05-15 23:20:51
    Od: "uciu" <guseva(sssss)@interia.pl>

    > Nawet jak kupiłeś oryginał, to i tak nie jestem pewien czy nie
    > popełniłeś błędu.

    ostatnie wytrzymały 25tyś km wiec sądze, że warto było dać 9dych.

    A czy te tyle wytrwają okaze sie za rok:) choć są badziej badziewiarskie...

    --
    ---
    uciu

  • 9. Data: 2012-05-16 13:42:32
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > ostatnie wytrzymały 25tyś km wiec sądze, że warto było dać 9dych.

    Tyle to mi wytrzymuja hipermarketowe plaskie wycieraczki marki "Xtra" :),
    ktore w carrfourze byly po 30 zeta, a obecnie sa przecenione na 11 zl.
    Kupilem od razu 2 pary.

    sz.

  • 10. Data: 2012-05-16 14:49:48
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    szufla nabazgrał(a):

    > Tyle to mi wytrzymuja hipermarketowe plaskie wycieraczki marki "Xtra" :),
    > ktore w carrfourze byly po 30 zeta, a obecnie sa przecenione na 11 zl.
    > Kupilem od razu 2 pary.

    W REALU noname są po 8 zł, przepłaciłeś :)