  • 11. Data: 2012-05-16 15:19:19
    Temat: Re: Bosch Aerotwin 2rodzaje?
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > W REALU noname są po 8 zł, przepłaciłeś :)

    Bo wiesz sa noname i "no name". Jedne po 8, drugie po 30 czyli prawie tyle
    co markowe, a ze przecenione...
    Powaznie, akurat te wycieraczki to rewelka w przeciwienstwie do innych
    wyrobow tego producenta np. zarowek.

    sz.

  • 12. Data: 2012-05-16 15:52:06
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    szufla nabazgrał(a):

    > Bo wiesz sa noname i "no name". Jedne po 8, drugie po 30 czyli prawie
    > tyle co markowe, a ze przecenione...
    > Powaznie, akurat te wycieraczki to rewelka w przeciwienstwie do innych
    > wyrobow tego producenta np. zarowek.

    Jakupiłem te za 8zł i wcale nie odstają od DIPPa które kupiłem wcześniej i
    podczas deszcze połamało się mocowanie i wycieraczka odleciała w pizdu a ja
    musiałem jechać w deszczu bez wycieraczki więc firmowym mówię nie :)

  • 13. Data: 2012-05-16 21:06:32
    Od: "uciu" <guseva(sssss)@interia.pl>

    > Tyle to mi wytrzymuja hipermarketowe plaskie wycieraczki marki "Xtra" :),
    > ktore w carrfourze byly po 30 zeta, a obecnie sa przecenione na 11 zl.
    > Kupilem od razu 2 pary.

    Dzieki tylko az kupiłem jakieś no name w markecie i mimo iż fajnie zbierały
    zmatowiły szybe jakbym takł drobnym papierem ściernym. NIe były to głębokie
    rysy a jednak starły powłoke na szybie i mocno było widać miejsca, w któych
    trą wycieraczki, jeszcze lepiej było to widać od wewnątrz, jadąc pod
    słońce.. Na szczescie w szybe walnął kamień i TU ją wymieniło - teraz nie
    chce popełnić tego samego błędu...
    --
    ---
    uciu

  • 14. Data: 2012-05-16 22:11:53
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Dzieki tylko az kupiłem jakieś no name w markecie i mimo iż fajnie
    > zbierały zmatowiły szybe jakbym takł drobnym papierem ściernym.

    Nastepnym razem uzywaj w deszczu albo przynajmniej spryskiwacza..

    sz.

  • 15. Data: 2012-05-17 10:09:21
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2012-05-15 18:34, Cavallino pisze:

    > Pod warunkiem, że ze trzy razy je wymienisz, żeby akurat trafić na dobry
    > egzemplarz....

    Nie miałem jeszcze tego problemu, a MOTGUMów już trochę zakupiłem dla
    Siebie, Żony, Ojca, Teścia i dla znajomych. Żadnej nie trzeba było
    reklamować..

  • 16. Data: 2012-05-17 10:59:29
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Nie miałem jeszcze tego problemu, a MOTGUMów już trochę zakupiłem dla
    > Siebie, Żony, Ojca, Teścia i dla znajomych. Żadnej nie trzeba było
    > reklamować..

    Jednak troche racji ma
    http://www.youtube.com/watch?v=shUCEZp-ie0

    sz.

  • 17. Data: 2012-05-17 11:15:02
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2012-05-17 10:59, szufla pisze:

    > Jednak troche racji ma
    > http://www.youtube.com/watch?v=shUCEZp-ie0
    >
    > sz.

    Ja nie przeczę, że nie. Ale mnie to jeszcze nie spotkało. Może mam
    szczęście...

  • 18. Data: 2012-05-17 12:15:32
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Kamil 'Model'" <k...@g...pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:jp2bnh$oti$...@i...gazeta.pl...

    > Nie miałem jeszcze tego problemu,

    A ja miałem, przy KAŻDYM zakupie produktów tej marki.

  • 19. Data: 2012-05-17 12:31:29
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Kamil 'Model'" <k...@g...pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:jp2fim$5pc$...@i...gazeta.pl...

    To to jest pikuś.
    U mnie skakało toto przy powrocie po szybie zamiast wycierać i zostawiało
    kilkanaście tego typu miejsc nie wytartych.

  • 20. Data: 2012-05-17 17:40:08
    Od: "uciu" <guseva(sssss)@interia.pl>

    > Nastepnym razem uzywaj w deszczu albo przynajmniej spryskiwacza..

    dzieki:) w sumie używałem tylko w czasie burz piaskowych

    --
    ---
    uciu