  • 1. Data: 2012-05-14 21:53:11
    Temat: Wasze doświadczenia z Citroen C4 GrandPicasso
    Od: "Franc " <c...@W...gazeta.pl>

    Po przemyśleniu, C4 DużyPikuś wraca na listę samochodów, które mogą zastąpić
    poczciwą, starą Xantię.
    I tu się pojawia pytanie: jak się sprawuje ta zrobotyzowana skrzynia biegów
    połączona z 2.0HDi? Jak jest z jej trwałością i kosztami ewentualnych napraw?
    Bo o ile się orientuję, to 2.0HDI występuje wyłącznie ze zrobotyzowaną
    skrzynią biegów. Ewentualnie jak DużyPikuś jeździ z silnikiem 1.6HDi i czy ta
    wersja silnikowa bywa z manualną skrzynią?
    Drugi samochód na liście to Toyota Corolla Verso. Jest też Mazda5, ale ta jest
    najdroższa i ma kombinacje z hakiem, który musi być.
    Pzdrw
    Franc "Rowery Poziome Rule"

    --
    połamany IMK P7
    IMK P8 SWB ASS w trakcie budowy

  • 2. Data: 2012-05-21 12:43:40
    Od: Dman-666 <d...@t...o2.pl>

    Tak se patrze i patrze jak Franc nawija makaron na uszy:

    > I tu się pojawia pytanie: jak się sprawuje ta zrobotyzowana skrzynia biegów
    > połaczona z 2.0HDi? Jak jest z jej trwałosci? i kosztami ewentualnych
    > napraw?
    > Bo o ile się orientuję, to 2.0HDI występuje wyłacznie ze zrobotyzowan?
    > skrzynia biegów. Ewentualnie jak DużyPikus jezdzi z silnikiem 1.6HDi i
    > czy ta
    > wersja silnikowa bywa z manualn? skrzynia?

    Mialem okazje jechac 1.6 hdi z ta skrzynia.
    Nie wiem czy to wina silnika czy tego pseudo automatu, ale nie jechalo
    toto. Moze na trase sie nadaje, ale po miescie bylo tragicznie:
    -brak przyspieszenia
    -skrzynia gubila sie czesto w przypadku gwaltownych manewrow

    Do tego w rzeczonym aucie pojawily sie problemy z elektronika i
    pamietam, ze byly duze problemy z uzdatenieniem tego do jazdy jako
    takiej w ogole.

    --
    Dman-666
    AUY ASB