  • 11. Data: 2011-04-17 20:47:22
    Temat: Re: Bootowanie PC z karty pamięci w telefonie
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 17 Apr 2011 18:56:53 +0200, JoteR wrote:

    >Nie udostępnia w trybie USB mass storage pamięci telefonu jako napędu.
    >Jedynym aparatem, w którym się z tym spotkałem, był Sagem my501c.
    >W każdym razie nie robi tego żaden z posiadanych przeze mnie SE.

    Mam K550 i pojawia sie zarowno "Phone" jak i "Phone card".
    Ale cos jest nie tak - niektore katalogi puste.
    Byc moze to ukrywanie zajmuje tyle czasu, albo ma jakis sprytny wlasny
    filesystem ze sobie domontowuje tajne pliki.

    K510 o ile pamietam tez sie pytal o tryb, a przeciez nie mial karty.

    >Faktycznie, przydałby się
    >adapter M2, bo powyższe operacje robię w telefonie i nie wiem, czy sama
    >karta jako taka jest bootująca.
    >Ale już mi się nie chce, weekend się kończy, Samsung bootuje, żona gotuje -
    >czas na aperitif, żeby brakiem apetytu nie sprawić zawodu jej i pieczonemu
    >kurczaczkowi.

    Przy najblizszej wizycie w allegro mozesz pamietac :-)

    J.

  • 12. Data: 2011-04-17 21:04:17
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "J.F." napisał:

    > Przy najblizszej wizycie w allegro mozesz pamietac :-)

    Gdzie? Na (za przeproszeniem) Allegro? W dziale GSM lub pamięci masowych? To
    już wolałbym dać te parę złotych osiedlowemu pijaczkowi, efekt podobny -
    brak przejściówki, menel pijący za moje - lub nawet lepszy, ten osiedlowy
    przynajmniej "dzień dobry" zacząłby mówić.

    JoteR

  • 13. Data: 2011-04-17 22:44:22
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 17 Apr 2011 23:04:17 +0200, JoteR wrote:

> [...]
    >brak przejściówki, menel pijący za moje - lub nawet lepszy, ten osiedlowy
    >przynajmniej "dzień dobry" zacząłby mówić.

    Nie przesadzaj, skads sie jednak te pozytywne komentarze biora (owszem
    - czesc z nieswiadomosci, czesc ze strachu, niektore z glupoty).

    J.

  • 14. Data: 2011-04-17 23:19:56
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-04-18 00:44, J.F. pisze:

    > Nie przesadzaj, skads sie jednak te pozytywne komentarze biora (owszem
    > - czesc z nieswiadomosci, czesc ze strachu, niektore z glupoty).

    Ja tam wystawiam komentarze nie od razu tylko jak "towar" przetestuję.
    Jednemu to wystawiłam raz negatywa, bo przesyłki nie było 2 tygodnie i
    na maile nie odpisywał, a na drugi dzień akurat ta przesyłka przyszła.
    Fakt, nie listem poleconym priorytetowym za który zapłaciłam tylko było
    wrzucone do skrzynki przez listonosza. Natomiast znaczek na przesyłce za
    1 zł. z czymś. Nie rozumiem jaki to ludzie muszą mieć tupet, żeby tak
    oszukiwać i czuć się bezkarnie. Nie chodzi mi o te parę zł. tylko o fakt.

    --
    animka

  • 15. Data: 2011-04-18 13:30:31
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > No właśnie ja też nie widzę, tym niemniej z SE k750i nie poszło. Być może
    > jego tryb pracy nie jest do końca zgodny z "mass storage". No nic,
    > spróbuję jeszcze z SE k530i, jak tylko znajdę jakiś adapter do M2, w tym
    > aparacie już jest jawny wybór trybu pracy USB.

    dos / free dos tez wstaje;
    co w polaczeniu z programami do zakladania partycji,
    ghostowania, memtestami, itd nieraz ratowalo mnie;

  • 16. Data: 2011-04-18 13:35:42
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > usbhdd device) JEśli jest, to powinno sie udać. Tyle, ze o ile ja wiem,
    > to nie wystarczy "jakiś system" na karcie. dobrze to było opisane w
    > projekcie DamnSmallLinuks (wpisz w google)

    dos / free dos tez wstaje;
    co w polaczeniu z programami do zakladania partycji,
    ghostowania, memtestami, itd ratowalo mnie nieraz;

    ogolnie kazdy mini-system pojdzie na sd;
    jesli nie pojdzie to albo uslugi biosu sa skopane
    albo system omija bios i dostaje zonka, ze to nie hdd;

  • 17. Data: 2012-07-12 00:06:20
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "J.F." napisał:

    > Na przyszlosc. Jeszcze nie wiadomo kiedy i do czego sie przyda :-)

    Właśnie dziś "przydałosię", ratując mi tzw. twarz przy modernizacji starego
    komputera, który uparcie odmawiał bootowania z któregokolwiek z 3
    posiadanych bootowalnych pendrajwów i zabootował się wreszcie z Samsunga
    F480 - ratunkową płytkę CD oczywiście wetło. Co prawda w odwodzie
    pozostawała jeszcze nawigacja (też mam w niej bootowalną kartę, a co!), ale
    to już NTG.
    Całe szczęście, że nie zdążyłem jeszcze wymienić swojego zabytku na jakąś
    Lumię czy inszego ajfona ;-)

    JoteR