  • Data: 2011-04-17 11:12:17
    Temat: Re: Bootowanie PC z karty pamięci w telefonie
    Od: "JoteR" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "ToMasz" napisał:

    > podłącz telefon do kompa, włącz kompa wejdź do biosu i zobacz czy jest
    > widoczny jako urządzenie z któreg mozna bootować. (usb mass storage
    > albo usbhdd device) JEśli jest, to powinno sie udać.

    Cytat z wistującego posta:
    "Oczywiście zaraz to sprawdziłem i pomimo iż na liście wyboru
    medium startowego pojawiło się coś o nazwie "Sony EriMemory Stick", "

    > Tyle, ze o ile ja wiem, to nie wystarczy "jakiś system" na karcie.

    Na pendrive lub karcie włożonej bezpośrednio w wewnętrzny czytnik wystarcza
    zwykły windziany DOS.

    > dobrze to było opisane w projekcie DamnSmallLinuks (wpisz w google)

    IMHO nie w systemie problem, raczej w sposobie obsługi karty przez
    wypróbowane do tej pory aparaty SE. Stąd moje pytanie, czy komuś się to
    udało na jakimś innym modelu telefonu?

    JoteR