  • Data: 2011-04-17 23:19:56
    Temat: Re: Bootowanie PC z karty pamięci w telefonie
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-04-18 00:44, J.F. pisze:

    > Nie przesadzaj, skads sie jednak te pozytywne komentarze biora (owszem
    > - czesc z nieswiadomosci, czesc ze strachu, niektore z glupoty).

    Ja tam wystawiam komentarze nie od razu tylko jak "towar" przetestuję.
    Jednemu to wystawiłam raz negatywa, bo przesyłki nie było 2 tygodnie i
    na maile nie odpisywał, a na drugi dzień akurat ta przesyłka przyszła.
    Fakt, nie listem poleconym priorytetowym za który zapłaciłam tylko było
    wrzucone do skrzynki przez listonosza. Natomiast znaczek na przesyłce za
    1 zł. z czymś. Nie rozumiem jaki to ludzie muszą mieć tupet, żeby tak
    oszukiwać i czuć się bezkarnie. Nie chodzi mi o te parę zł. tylko o fakt.

    --
    animka