  • Data: 2011-04-17 10:07:08
    Temat: Re: Bootowanie PC z karty pamięci w telefonie
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    JoteR pisze:

    > No właśnie ja też nie widzę, tym niemniej z SE k750i nie poszło

    podłącz telefon do kompa, włącz kompa wejdź do biosu i zobacz czy jest
    widoczny jako urządzenie z któreg mozna bootować. (usb mass storage albo
    usbhdd device) JEśli jest, to powinno sie udać. Tyle, ze o ile ja wiem,
    to nie wystarczy "jakiś system" na karcie. dobrze to było opisane w
    projekcie DamnSmallLinuks (wpisz w google)

    ToMasz