  • 51. Data: 2014-12-26 16:42:01
    Temat: Re: Ból pleców a długotrwała jazda.
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "re" napisał w wiadomości grup

    Użytkownik "Pszemol"

    >Jeśli dla Ciebie długa jazda to Kraków-Lublin to co
    >powiesz na trasę z Salt Lake City, Utah USA autem
    >w zimie do Banff Alberta Canada? ...
    >---
    >To na wschód od Edenu czy na zachód ?

    To eden, sam środek edenu.

  • 52. Data: 2014-12-26 16:47:18
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    ""Rafał \"SP\" Gil"" <u...@m...pl> wrote in message

    >Moje komentarze na temat "daleko" były ilustracją tego
    >jak dobrze ustawione oparcie może wpłynąć na komfort
    >naprawdę długiej jazdy. Praktycznie i na temat.

    A przy bolących plecach unikać jazdy 1500 kilometrów, gdy można to
    przelecieć, to już nie na temat, manipulancie?

    Belki w twoich oczach są przeogromne. Zbaczasz z wątka, a gdy inni to robią
    wrzeszczysz jak bachor. Czepiasz się słówek, a gdy inni to zrobią by wskazać
    ci co sam właśnie uczyniłeś, wrzeszczysz jak bachor. Itd, itp. To cały ty w
    usenecie - zwykła attention whore. Nic dodać, nic ująć.

  • 53. Data: 2014-12-27 17:52:46
    Od: Tata <k...@k...net.pl>

    W dniu 2014-12-24 o 16:23, Bolko pisze:
    > Witam
    > Ostatnio miałem problem z plecami na odcinku L4-L5.
    > Jak ktoś miał to wie o co chodzi.
    > Efekt: 3 tygodnie L4 i nadal boli.
    > Teraz jeżdźe półgodziny do pracy i powiem że jest ciężko.
    > W przyszłym roku a to już za tydzień czeka mnie dużo jazdy.
    > I z przerażeniem myślę że będę musiał jechać z Krakowa do Lublina
    > albo Zielonej Góry.
    > Pokładanie poduszki pod plecy średnio się sprawdza bo się rusza
    > i jest niewygodna.
    > Ma ktoś sprawdzony patent?
    >
    > Zakup S-classe na razie nie wchodzi w grę.

    Mam m.in. to samo, L4/L5 (lędźwiowy), zrób prześwietlenie, czy nie masz
    zwyrodnienia tego odcinka kręgosłupa. Co ze skoliozą i lordozą?

    Z poważaniem
    MJ

  • 54. Data: 2014-12-28 01:53:37
    Od: Bolko <s...@g...com>

    > Mam m.in. to samo, L4/L5 (lędźwiowy), zrób prześwietlenie, czy nie masz
    > zwyrodnienia tego odcinka kręgosłupa. Co ze skoliozą i lordozą?

    zdjęcie zrobione
    mam dwie dyskopatie + ściśnięte kręgi w L4 L5
    efekt
    wczoraj po jeżdzie 2,5 godzinnej dzisiaj jęcze :(

  • 55. Data: 2014-12-28 16:04:04
    Od: xyz <x...@i...pl>

> [...]
    > i jest niewygodna.
    > Ma ktoś sprawdzony patent?
    >
    > Zakup S-classe na razie nie wchodzi w grę.
    Miałem, L4-L5 i L5-S1 wywalone z naciskiem na lewą stronę.
    moje rady:
    - regulacja odcinka lędźwiowego w fotelu
    - ustawienie im bardziej pionowo i plecy proste - lepiej, jak wyżej po
    pewnym czasie się przyzwyczaisz
    - wysiadać jak panienka, wystawiasz obie nogi i dopiero się podnosisz*
    - autem typu Berlingo jeździło się wygodniej niż Mondeo MK3
    - co max. 1-1,5h robić przerwę, przejść się dookoła auta, poprzeciągać

    *)
    u mnie ze względu wypadniecie dysków i ucisk na lewę stronę miałem
    problemy z wysiadaniem z osobówek.
    Zatrzymuję się, wysiadam na lewą nogę i leżę koło auta, noga nie
    trzymała. Dopiero po radzie rehabilitantki
    zacząłem wysiadać na dwie nogi i mimo osłabienia lewej nigdy się nie
    wywaliłem.
    PS byłem trzeźwy :)

    --
    --- xyz

  • 56. Data: 2014-12-28 16:12:46
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "xyz" <x...@i...pl> wrote in message

> [...]
    > Dopiero po radzie rehabilitantki
    > zacząłem wysiadać na dwie nogi i mimo osłabienia lewej nigdy się nie

    Wysiadać jak panienka - fajne określenie - muszę tego spróbować :-)
    A one tak wysiadają aby kina nie robić w mini spódniczkach, czy co? :-D

  • 57. Data: 2014-12-28 17:30:26
    Od: xyz <x...@i...pl>

    W dniu 2014-12-28 o 16:12, Pszemol pisze:

    > Wysiadać jak panienka - fajne określenie - muszę tego spróbować :-)
    > A one tak wysiadają aby kina nie robić w mini spódniczkach, czy co? :-D
    Zapewne tak :), ważne że pomaga bo nie obciąża jednej nogi tylko cały
    ciężar
    rozkłada na obie.

    pzdr

    --
    --- xyz

  • 58. Data: 2014-12-30 13:08:09
    Temat: Re: Ból pleców ... wąska spódnica.
    Od: "Jankol" <b...@w...pl>

    > Wysiadać jak panienka - fajne określenie - muszę tego spróbować :-)

    Najlepiej przedtem załóż wąską spódnicę :)))

    > A one tak wysiadają aby kina nie robić w mini spódniczkach, czy co? :-D

    Załóż wąską spódnicę i spróbuj wysiadać tak jak w spodniach, to się przekonasz :)))

  • 59. Data: 2014-12-31 06:48:00
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Jankol" <b...@w...pl> wrote in message

    > Najlepiej przedtem załóż wąską spódnicę :)))

    > Załóż wąską spódnicę i spróbuj wysiadać tak jak w spodniach, to się
    > przekonasz :)))

    Acha, teraz domyśliłem się i już wiem bez ubierania spódnicy... :-)