  • 41. Data: 2014-12-25 21:08:55
    Temat: Re: Ból pleców a długotrwała jazda.
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <k...@g...com> wrote in message
    news:818ee93c-bd8b-45fb-9c6b-d34c6cdb4847@googlegrou
    ps.com...
> [...]
    ps.com...

    > Nie pierdol Pszemol.

    Zelżyj trochę z językiem, bo nie jesteśmy pod budką z piwem, ok?

    > Jak komuś jakaś praca szkodzi albo wywołuje dolegliwości
    > to albo renta albo inna lżejsza praca. Co mogę poradzić ze
    > to jest jedyne rozwiązanie na dodatek proste.

    Nie, nie jest jedyne. Jest jedyne z tych które Ty widzisz. Duża różnica!
    A że masz ograniczone horyzonty to już pokazałeś w rozmowie
    o uprzywilejowaniu radiowozów policyjnych jak nie potrafiłeś
    sobie wyobrazić przypadku gdzie takie uprzywilejowanie ma sens.

  • 42. Data: 2014-12-25 21:15:49
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2014-12-25 o 15:56, AA pisze:

    > Przy okazji - jak będzie z Mondeo mkIV, w wersji skóra/alcantara/sportowe?

    Przecież to kwestia indywidualna.
    Jednemu pasuje, drugiemu nie.
    Ja np pamiętam, że jak jeździłem mondeo
    to siedzenie kierowcy i jazda jako kierowca było normalne,
    ale na siedzeniu pasażera (teoretycznie ten sam typ siedzenia)
    nie mogłem nawet oka zmrużyć takie było niewygodne.

  • 43. Data: 2014-12-25 21:44:39
    Od: adam <a...@w...pl>

    W dniu 2014-12-25 k...@g...com pisze:

    > Może byście zaczęli chodzić do lekarzy, leczyć się.

    > Same te dyski się uszkadzają czy wskutek przeciążenia, braku ruchu itp?

    > Jak ci praca w życiu szkodzi, zmień robotę o co chodzi.

    > Nie pierdol Pszemol.

    Same super rady. Nie pierdol kogutek

  • 44. Data: 2014-12-25 21:50:24
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    >Udowadniasz mi, że moja strategia była dobra od początku

    Tak.

  • 45. Data: 2014-12-25 21:53:12
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    W dniu środa, 24 grudnia 2014 16:23:47 UTC+1 użytkownik Bolko napisał:

    >Temat się rozwinął i wygląda że sporo osób ma podobne problemy. Może byście
    >zaczęli chodzić do lekarzy, leczyć się.

    Nie zauważyłeś, ze większość z dyskutantów jednak to robi? Tak, nie
    zważyłeś.

  • 46. Data: 2014-12-25 21:54:52
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    <k...@g...com> wrote in message
    ps.com...

    >Twoja wiara w wszechmoc lekarzy jest fascynująca...
    >Czy zdajesz sobie sprawę, że większość poważniejszych
    >urazów dysków między kręgami jest nieuleczalna?
    >Lekarz NIC Ci nie może pomóc jeśli masz skopany dysk
    >między kręgami, nic poza daniem Ci czegoś odbólowego.
    >Niezawsze nawet operacja coś może pomóc, pamiętaj
    >o tym jak namolnie będziesz "radził" ludziom lekarzy...

    Tylko w hameryce na ubezpieczeniu dla pracujacych przy azbeście. Pomyśl o
    tym gdy będziesz ludziom namolnie odradzał lekarzy.

  • 47. Data: 2014-12-25 22:09:00
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 25 grudnia 2014 21:53:40 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:
    > Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Nie zauważyłeś, ze większość z dyskutantów jednak to robi? Tak, nie
    > zważyłeś.

    Jak znam życie to większość narzeka na bóle a leczy się mniejszość. Leczenie takich
    kręgosłupowych dolegliwości jest długotrwałe. Nie tygodnie a miesiące. To leczenie,
    zabiegi, rehabilitacja, sanatorium. Rok pęka. W czasie leczenia i później
    ograniczenia w możliwości dźwigania itp.

  • 48. Data: 2014-12-26 13:02:01
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2014-12-25 o 08:08, Pszemol pisze:

    > Dlatego że to nie jest tematem wątka?

    A ocenianie czyjegoś odczucia słowa "daleko" było ?

    > Albo dlatego że nikt mnie o to nie pytał tylko od razu

    A czy wątkotwórca prosił o opinię swojego subiektywnego odczucia
    pojęcia długa trasa ? Nie , pytał o rozwiązania.

    Masz problem, że się ludzie rozpisują poza meritum, mimo, że sam
    to robisz i prowokujesz do takiego samego zachowania.

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 49. Data: 2014-12-26 13:38:53
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Pszemol"

    Jeśli dla Ciebie długa jazda to Kraków-Lublin to co
    powiesz na trasę z Salt Lake City, Utah USA autem
    w zimie do Banff Alberta Canada? ...
    ---
    To na wschód od Edenu czy na zachód ?

  • 50. Data: 2014-12-26 15:11:22
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    ""Rafał \"SP\" Gil"" <u...@m...pl> wrote in message

> [...]
    >
    > Masz problem, że się ludzie rozpisują poza meritum, mimo, że sam to robisz
    > i prowokujesz do takiego samego zachowania.

    Moje komentarze na temat "daleko" były ilustracją tego
    jak dobrze ustawione oparcie może wpłynąć na komfort
    naprawdę długiej jazdy. Praktycznie i na temat.