  • 11. Data: 2014-12-24 17:41:14
    Temat: Re: Ból pleców a długotrwała jazda.
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Ghost" <g...@e...com> wrote in message
    news:549ae76a$0$2146$65785112@news.neostrada.pl...

    > Nie jestem w stanie pojąc, po co ludzie jeżdżą
    > autem takie odległości w kraju, gdzie latają
    > regularnie samoloty.

    No cóż... niewiele mogę poradzić na Twoje braki w wyobraźni :-)

  • 12. Data: 2014-12-24 17:43:00
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Czesław Wiśniak" <c...@b...pl> wrote in message
    > Nie tylko Sklasa ma regulacje ledzwiowa fotela :)
    > Na pewno nie masz ?

    Ta regulacja nic nie daje jeśli oparcie fotela jest odchylone do tyłu.
    Część lędźwiowa kręgosłupa nie ma być wygięta do tyłu, ma
    być wygięta w stronę kierownicy - jak masz oparcie odchylone
    do tyłu to niestety plecy będą boleć i na to nie ma rady.

  • 13. Data: 2014-12-24 17:56:34
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 24 grudnia 2014 17:23:53 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:
    > Użytkownik "Czesław Wiśniak" napisał w wiadomości grup

    > o! basen

    Siostro basennnn.

  • 14. Data: 2014-12-24 20:50:06
    Od: Bolko <s...@g...com>

    > 1. Każdy ma inaczej.
    > 2. Lekarz, ale skoro wiesz, które kręgi to już byleś.
    Byłem dał tabletki
    > 3. Masaże
    Chodziłem przez trzy tygodnie 3 razy na tydzień
    Miałem pełną rehabilitacje łącznie z ultradźwiękami prądami itd.
    > 4. Ćwiczenia - wzmacnianie mięśni pleców i brzucha.
    Wiem wiem.
    Tylko to trwa zanim się to wszystko wzmocni
    > Ja mam akurat tak, ze jazda samochodem mi służy
    No właśnie u mnie nie.
    A w styczniu czeka mnie kilka tysięcy km do przejechania.
    A w tym momencie przejechanie 20 km nie jest zbyt przyjemne.
    A co dopiero wyjazd do Bydgoszczy czy Zielonej Góry.

  • 15. Data: 2014-12-24 22:42:23
    Od: adam <a...@w...pl>

    > 1. Każdy ma inaczej.
    > 2. Lekarz, ale skoro wiesz, które kręgi to już byleś.
    > 3. Masaże
    > 4. Ćwiczenia - wzmacnianie mięśni pleców i brzucha.

    Podpisuje się pod tym obiema rękami. Nie ma lepszego sposobu jak
    rehabilitacja i regularna gimnastyka.

    Ponadto - pkt 1. Każdy ma inaczej. Ja mam duże problemy z kręgosłupem,
    ale akurat u mnie długa jazda służy, po 15 - 20 godz w aucie wychodzę
    miękki i leciutki, jak po basenie, nie wiem dlaczego tak jest.

    Jest też coś w ustawieniu fotela. Nie bez przyczyny wszystkie busy i
    ciężarówki, którymi z założenia jeździ się długo, mają fotele ustawione
    prosto jak krzesło. W osobówkach jest inaczej - pozycja półleżąca,
    siedzisko też jakoś dziwnie podpiera uda, że utrudnia krążenie. Ja nie
    mogę długo wytrzymać w osobówce.

  • 16. Data: 2014-12-24 23:20:04
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Bolko" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    >Byłem dał tabletki
    Zmienić. Tez mi chciał dać.

    >Chodziłem przez trzy tygodnie 3 razy na tydzień
    >Miałem pełną rehabilitacje łącznie z ultradźwiękami prądami itd.
    :-)
    Rehabilitacja kręgosłupa to nie tygodnie, a miesiące i lata.

    >Wiem wiem.
    >Tylko to trwa zanim się to wszystko wzmocni
    Właśnie.

    >No właśnie u mnie nie.
    >A w styczniu czeka mnie kilka tysięcy km do przejechania.
    >A w tym momencie przejechanie 20 km nie jest zbyt przyjemne.
    >A co dopiero wyjazd do Bydgoszczy czy Zielonej Góry.
    Ale ćwiczysz, czy perspektywa miesięcy Cię zniechęca?

  • 17. Data: 2014-12-24 23:21:46
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "adam" napisał w wiadomości grup

> [...]

    >prosto jak krzesło. W osobówkach jest inaczej - pozycja półleżąca,
    >siedzisko też jakoś dziwnie podpiera uda, że utrudnia krążenie. Ja nie mogę

    Każdy ma inaczej, ja w osobówce nigdy nie przyjmuje pozycji pionowej, zwykle
    z czasem nawet dodatkowo "zjeżdżam" i to jest moja optymalna pozycja.

  • 18. Data: 2014-12-24 23:24:02
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    "Ghost" <g...@e...com> wrote in message

    >No cóż... niewiele mogę poradzić na Twoje braki w wyobraźni :-)

    "braki w wyobraźni", z jakiej dupy ćwoku bierzesz takie teksty?

  • 19. Data: 2014-12-25 00:03:49
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > "Ghost" <g...@e...com> wrote in message

    > "braki w wyobraźni", z jakiej dupy ćwoku bierzesz takie teksty?

    Z jakiego marginesu społecznego pochodzi Twój brak kultury?

  • 20. Data: 2014-12-25 00:27:12
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2014-12-24 o 16:23, Bolko pisze:

    > Pokładanie poduszki pod plecy średnio się sprawdza bo się rusza
    > i jest niewygodna.
    > Ma ktoś sprawdzony patent?

    Musisz siedzieć a nie leżeć prowadząc.
    Jakie auto, jaki fotel?