  • 31. Data: 2010-01-13 09:26:58
    Temat: Re: Boje z pendrajwem
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Dnia Wed, 13 Jan 2010 03:05:44 +0100, Tasiorsa napisał(a):

    > Panasonic SD Formater

    Tu z kolei na stronie pisze:
    SDXC compliant formatter is now being prepared and scheduled to be released
    around the mid of February.

    Ale zassałem z netu. Po użyciu:
    "This drive is not supported"
    --
    Jacek

  • 32. Data: 2010-01-13 11:36:01
    Od: "Wiktor S." <wswiktor&poczta,fm@no.spam>

    > Przecież zanim zaczniesz używać powinieneś sformatować. Dlaczego jako
    > FAT32, a nie jako NTFS?

    NTFS ma dużo większy narzut, traci się przez niego miejsce i cykle zapisu
    pamięciu flash.
    Do tego pen z NTFS *musi* być "bezpiecznie usuwany".
    Natomiast zalety NTFS na dwugigowym penie jakoś bledną, prawda?

    --
    Azarien

  • 33. Data: 2010-01-17 18:50:33
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Dnia Tue, 12 Jan 2010 14:57:09 +0100, Jacek Maciejewski napisał(a):

    > czy raczej
    > pen tylko do rzucania za psami?

    Żeby zakończyć wątek: Pen na koniec przedstawiał się jako CION AP192.
    Wyszukałem na chińskich stronach narzędzie do takich penów: AP192 ptool
    v2.50_En.exe (naczytałem się po chińsku przy okazji:) i niestety, pen ani
    drgnął i został skasowany.
    --
    Jacek