  • 11. Data: 2010-01-12 20:56:09
    Temat: Re: Boje z pendrajwem
    Od: "..:: sjf ::.." <s...@u...org.invalid>

    W dniu 2010-01-12 18:31, Animka pisze:

    > Przecież zanim zaczniesz używać powinieneś sformatować. Dlaczego jako
    > FAT32, a nie jako NTFS?
    > Zobacz co Ci pokazuje Zarządzanie Dyskami.

    Jak zwykle super porady, ni z gruszki ni z pietruszki.

    --
    Szczepan J. Fijał :: sjf @ 50°07'N 18°58'E
    xmpp:s...@j...pl | tlen:sjf | gg:2604451 | skype:s.fijal?call

  • 12. Data: 2010-01-12 21:11:43
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Tue, 12 Jan 2010 21:56:09 +0100, ..:: sjf ::.. napisał(a):

    > Jak zwykle super porady, ni z gruszki ni z pietruszki.

    Przecież to Animka, to czegoś się spodziewał? ;)

  • 13. Data: 2010-01-12 21:29:18
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    ..:: sjf ::.. pisze:

    > Jak zwykle super porady, ni z gruszki ni z pietruszki.

    A Ty dużo wiesz. Nie wiesz to się nie mądrzyj !

    --
    animka

  • 14. Data: 2010-01-12 21:31:47
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    Andrzej Libiszewski pisze:

    > Przecież to Animka, to czegoś się spodziewał? ;)

    Debilu ja ten "problemik" przerabiałam. Trzeba sformatować nawet dysk na
    USB (pen to też w pewnym sensie dysk), bo inaczej nie umieścisz na nim ani
    jednego pliku.

    --
    animka

  • 15. Data: 2010-01-12 21:34:10
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    Andrzej Libiszewski pisze:

    > Przecież to Animka, to czegoś się spodziewał? ;)

    A tyś co za jeden? Czego po tobie można się spodziewać?
    Referencje proszę!!

    --
    animka

  • 16. Data: 2010-01-12 21:36:42
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

  • 17. Data: 2010-01-12 21:37:56
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

  • 18. Data: 2010-01-12 21:38:14
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

  • 19. Data: 2010-01-12 22:03:47
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    Animka pisze:
    > Przecież zanim zaczniesz używać powinieneś sformatować. Dlaczego jako

    Pen-drive są fabrycznie sformatowane.

    > FAT32, a nie jako NTFS?

    Bo NTFS na pen-drive ma znikomy sens. A w zasadzie nie ma
    sensu.

    Wybacz, ale Twoja odpowiedź wprowadza zamęt. Nie powinien nic
    formatować i zdecydowanie nie powinien formatować jako NTFS.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |

  • 20. Data: 2010-01-12 22:24:00
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    "Animka" <a...@t...nieja.wp.pl> wrote in message
    >Przecież zanim zaczniesz używać powinieneś sformatować.

    raczej niekoniecznie

    > Dlaczego jako FAT32, a nie jako NTFS?

    bo sformatowanie jako ntfs moze go zarznac znacznie szybciej, a i szanse
    na utrate danych przy wyjeciu bez 'odmontowania' rosna