  • Data: 2011-08-31 17:10:38
    Temat: Re: Boje w sądzie z firmą ubezpieczeniową zakończone
    Od: "Pabl_o" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:j3h0sn$bo8$1@news.onet.pl...

    > Mała korekta, widzę że właśnie ubezpieczyciel dopłacił drugie tyle co na
    > początku, więc pozostała kwestia jakichś 10% no i kosztów sądowych,
    > kosztów opinii, biegłych i prawnika.
    > Co pewnie wyjdzie mu jeszcze trzecie tyle co na początku......
    >
    > A jak proponowałem po dobroci, żeby podwoili odszkodowanie i rozstaniemy
    > się w zgodzie, to się zacięli i bez sądu nawet 1 zł nie dołożyli.
    > No to dopłacą 50% extra (niestety większość dla prawnika).

    Ehh...
    Niestety u mnie sprawa o wiecej niz 75 tys, wiec idzie do okregowego (na
    alejach) a tam spokojnie 1,5 roku...

    4 tys papuga, 9 tys oplata sadowa no i pewnie dojada jeszcze jakies
    naleznosci dla rzeczoznawcy a na koniec od wywalczonego odszkodowania 20% -
    szkoda, ze nie poszedlem na prawo :P
    Pocieszeniem jest tylko to, ze te 20% pokryja odsetki. W razie przegranej
    jestem w plecy dodatkowo 13 tys!

    --
    Picasso