  • Data: 2011-08-28 16:07:50
    Temat: Re: Boje w sądzie z firmą ubezpieczeniową zakończone
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "mk4" <m...@d...nul> napisał w wiadomości
    news:j3dhsr$jd6$1@news.onet.pl...
    > Hej!
    > No to po kiego w ogole sie odzywasz i zabierasz glos.

    Żeby przekazać cenne informacje neptakom, którzy sami do niej nie dotarli.
    A to czy oni wierzą bardziej w swoją niewiedzę, niż w przekazywane
    informacje, do tego stopnia że im się chce SAMODZIELNIE swojej niewiedzy
    naprawić czy nie, to mnie ani ziębi ani parzy.
    Ostrzeżenie było, obowiązku skorzystania nie ma, jak ktoś nie chce, to niech
    się z sądem i komornikiem potem wykłóca, że jemu się coś wydawało.