  • Data: 2011-08-28 16:12:37
    Temat: Re: Boje w s?dzie z firm? ubezpieczeniow? zakonczone
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "to" <t...@x...abc> napisał w wiadomości
    news:4e5a4073$0$2500$65785112@news.neostrada.pl...
    > begin Cavallino

    > Suma składek wprost zależy od sumy odszkodowań

    Nie - suma składek minus suma odszkodowań w danym okresie daje wynik
    finansowy ubezpieczyciela, a nie zależy jedno od drugiego.
    Jakby było tak jak piszesz, to by znaczyło, że ubezpieczyciel WSTECZ
    podwyższa składki za okresy, w których musiał za dużo wypłacić.

    > Oczywiście, że nie od tych wypłaconych wczoraj

    I dzisiaj też nie.
    To kiedy sobie ubezpieczyciel zmieni cennik, to jego sprawa, żadnego
    automatyzmu i zależności tu nie ma.
    Niektórzy lata całe dopłacają do nierentownych ubezpieczeń obowiązkowych -
    właśnie z OC na czele.

    > Nie bredź. Firma będąca dłuższy czas na minusie

    Nie mówimy o minusie firmy, tylko o minusie bilansu z jednego rodzaju
    ubezpieczenia.

    >po prostu bankrutuje.

    Albo zarabia na innych ubezpieczeniach.