  • 21. Data: 2010-09-28 21:09:31
    Temat: Re: Body Canona, a balans bieli
    Od: Radek D <r...@p...onet.pl>

    > Logitech Fotoman Plus

    Jeśli mnie pamięć nie myli to był o nim news w Bajtku.
    Moje pierwsze "spotkanie" z fotografią cyfrową - ciężko
    było sobie nawet wyobrazić jak to działało (no może dla tego, że
    nie miałem wtedy nawet jeszcze "nastu" lat).

    To były piękne czasy do CorelDrawa 2/3 dorzucali napęd CD-ROM i
    zachwycali się nową funkcją - tekst po ścieżce (i stosowna grafika
    z napisem "Od Warszawy aż do Warek zaiwania samowarek").
    I zachwyt na Photoshopem, do którego dodali funkcję obsługi 16 czy też
    24bitowego koloru.
    Solucja do Dizzyego to była mapa ręcznie narysowana i zeskanowana.
    Marzyłem wtedy o drukarce Brothera (choć nie mam zielonego
    pojęcia po co by mi ona była) - drukarka była igłowa i kolorowa !

  • 22. Data: 2010-09-29 14:56:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Radek D" <r...@p...onet.pl> napisał w
    > Robię fotki dwoma body Canona - leciwym już 350D i 40D.
    > I krew mnie zalewa z WB. Pomimo zastosowania tych
    > samych ustawień zdjęcia z różnych body mają mocno różniącą
    > się kolorystykę. W teorii kolory powinny być zbliżone - body tego
    > samego producenta, matryce nie dzieli jakaś przepaść, często to
    > samo ISO i czas.

    A moze jednak teoria sie myli i matryce wcale nie sa zblizone ?
    Nie musza byc - raw sa dla producenta, klient dostaje jpg z
    kolorami juz byc moze dobrymi.

    A rozwiazanie - napisac na kartach ktora do ktorego i przy
    wywolywaniu dwa profile :-)

    J.

  • 23. Data: 2010-09-29 15:02:51
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl> wrote in message

> [...]

    Tez cos kolo tego roku Agfa CL30 robilem. Nosnikiem pamieci byl wymienny
    magnetyczny dysk, taka zminiaturyzowana dyskietka 40MB bodajze.

    Jak najbardziej amatorsko.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 24. Data: 2010-09-29 20:31:50
    Od: Tikky <t...@p...onet.pl>

    Cześć,

    Matryce dzieli przepaść.
    Ja miałem 50D i 5D Mark II i również ta sama temp. barwna wygląda
    inaczej na obu aparatach, mimo fotografowania w tych samych warunkach
    studyjnych.

  • 25. Data: 2010-09-29 22:13:27
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 29.09.2010 Tikky <t...@p...onet.pl> napisał/a:
> [...]
    > Ja miałem 50D i 5D Mark II i również ta sama temp. barwna wygląda
    > inaczej na obu aparatach, mimo fotografowania w tych samych warunkach

    Ja mam oba nadal i jeszcze 350d, każdy ma inną, ale jak się je ustawi
    na próbce to dają rade :)

    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".