  • Data: 2014-10-05 19:56:14
    Temat: Re: Bo to Polska właśnie...
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-10-05 18:49, Liwiusz wrote:

    > Po tym co piszesz, to raczej Ty musisz oddać.

    Liwiusz - właśnie niedawno dodatkową kategorię nabyłem - uwierz mi - jak
    znaki nie roztrzygają to zasady ogólne - kiedy robiłeś prawko? W starych
    pytaniach praktycznie w każdym teście był taki przypadek, że ze znaków
    nie wynikało i albo zasada prawej ręki, ewentualnie ten co wyjeżdzał z
    drogi wewnętrznej miał przepuścić tego spod stopa czy ustąp
    pierwszeństwa. Te rebusiki przedstawiały właśnie takie absurdalne
    skrzyżowania.

    Shrek.