  • 1. Data: 2010-10-07 12:17:41
    Temat: Bluetooth z 3 portami?
    Od: "sowa" <m...@p...onet.pl>

    witam,
    znacie jakies rozwiazanie, zeby mozliwe byly 3 opcje (oczywiscie nie
    jednoczesnie):
    -polaczenie z komorka via gps - jeden port sinozebny
    -interkom z pasazerem - drugi port
    -cb/mp3/cokolwiek - trzeci port
    znalazlem midlanda - ale ma mozliwosc tylko 2 urzadzen

    z gorki dzieki za wskazowki

    --
    pozdrawiam,
    Sowa

  • 2. Data: 2010-10-07 12:36:48
    Temat: Re: Bluetooth z 3 portami?
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    sowa pisze:
> [...]
    > -interkom z pasazerem - drugi port
    > -cb/mp3/cokolwiek - trzeci port
    > znalazlem midlanda - ale ma mozliwosc tylko 2 urzadzen

    bo mp3 też można słuchać z komórki razem z włączoną nawigacją. a cb z
    BT... no, to nie widziałem.

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 3. Data: 2010-10-07 12:45:39
    Od: "sowa" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "gildor" <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > bo mp3 też można słuchać z komórki razem z włączoną nawigacją.

    mozna, ale...
    jak napisalem - chodzi o 3 port a nie o uniwersalnosc urzadzen...
    na Twoj sposob - telefon moze miec i mp3 i rado i nawet... nawigacje...
    tylko, ze
    rownoczesnie tego nie ogarnie.

    > a cb z BT... no, to nie widziałem.

    no to juz wiesz...

  • 4. Data: 2010-10-07 12:50:11
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    sowa pisze:
> [...]
    > na Twoj sposob - telefon moze miec i mp3 i rado i nawet... nawigacje...
    > tylko, ze rownoczesnie tego nie ogarnie.

    telefon? ogarnie.

    > no to juz wiesz...

    nie unoś się, tylko daj daj linka. nie spotkałem CB z dzwiękiem na BT.
    albo wykraczał poza mój budżet.

  • 5. Data: 2010-10-07 13:09:59
    Od: "sowa" <m...@p...onet.pl>

> [...]

    no to ja nie ogarniam :)
    nie widze mozliwosci sluchania muzyki w czasie glosowego dzialania nawigacji

    > nie unoś się, tylko daj daj linka. nie spotkałem CB z dzwiękiem na BT.
    > albo wykraczał poza mój budżet.

    sie nie unosze ;]

    ponizej masz zestawy - (mozna cos poskladac)
    to nie cb na bt tylko taki "pierdolnik":
    http://www.cbcaraudio.pl/midland-bt2-interkom-raty-d
    ostawa-kurierem-w-24h.html

    plus taki dodatek:

    BPA-100 G
    http://www.cbcaraudio.pl/zestaw-bluetooth-cb-nr-2-ki
    erowca-pasazer.html

    i masz ptt na kierownicy (lub vox jak lubisz)
    ale zadnych kabli...
    tylko brakuje mi trzeciego portu - widze to tak:
    komorka via nawigacja -->kask
    interkom-->kask
    cb/lub cos--> kask

    fakt - chca dzikie pieniadze za to, ale porownuja np. do srcs schubertha,
    czy scala rider
    nie wychodzi zle - zwlaszcza, ze masz zdecydowanie wieksze mozliwosc- tak o
    30% (jedno urzadzenie dodatkowo:))

  • 6. Data: 2010-10-07 14:10:10
    Od: Glub <g...@g...com>

    "sowa" <m...@p...onet.pl> wrote:
> [...]

    > jak napisalem - chodzi o 3 port a nie o uniwersalnosc urzadzen...
    > na Twoj sposob - telefon moze miec i mp3 i rado i nawet...

    Sa przystawki bodajże albrechta blutfu

    A o midlandzie bt2 słyszałem ze jest trzyportowy.
    1- port druga sluchawka aka interkom
    2- telefon
    3 nawigacja

    --
    Glub

  • 7. Data: 2010-10-07 14:18:59
    Od: "sowa" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Glub" <g...@g...com> napisał w wiadomości

    > A o midlandzie bt2 słyszałem ze jest trzyportowy.
    > 1- port druga sluchawka aka interkom
    > 2- telefon
    > 3 nawigacja

    z tego co wygrzebalem wybika, ze
    telefon via nawigacja - trzy urzadzenia, ale na 2 portach...

    jesli siem mylem to super:)

    napisz, skad masz takie info?

  • 8. Data: 2010-10-07 15:49:29
    Od: "johnny" <j...@p...pl>

    > widze to tak:
    > komorka via nawigacja -->kask
    > interkom-->kask
    > cb/lub cos--> kask

    Panowie!, A nie łatwiej zdać jednak ten egzamin na prawko? =(:-o)

    Zdroofka Johnny

  • 9. Data: 2010-10-07 17:29:31
    Od: Glub <g...@g...com>

    "sowa" <m...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    >
    > z tego co wygrzebalem wybika, ze
    > telefon via nawigacja - trzy urzadzenia, ale na 2 portach...

    Od kumpla uzyszkodnika... W domu sprawdze w Google instrukcje do bt2

    --
    Glub

  • 10. Data: 2010-10-08 05:30:41
    Od: Szuwarek <p...@g...com>

    On 7 Paź, 14:17, "sowa" <m...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > -interkom z pasazerem - drugi port
    > -cb/mp3/cokolwiek - trzeci port
    > znalazlem midlanda - ale ma mozliwosc tylko 2 urzadzen

    http://www.alan.pl/radiokomunikacja/produkt/310/bt2_
    single_bluetooth_dla_kierowcy_3_kanaly

    --
    Pozdrv!