  • 1. Data: 2010-10-06 10:50:31
    Temat: Kto z koszalina, prosba o zobaczenie pocketa?
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    jak w temacie, szukam pocketa dla mojej cory, znalazlem to:
    http://moto.allegro.pl/mini-cross-yamaha-i1246865204
    .html
    moglby ktos podjechac, olukac jaki to stan techniczny ma i czy to
    naprawde yamaha?

    Dziekuje Grzybol, znam Twoje zdanie
    Michal V-R
    gg 9409047
    żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

  • 2. Data: 2010-10-06 11:44:04
    Temat: Re: Kto z koszalina, prosba o zobaczenie pocketa?
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Michał V-R napisał(a):
    > moglby ktos podjechac, olukac jaki to stan techniczny ma i czy to
    > naprawde yamaha?

    Na bank nie jamaha. Zwykly jednorazowy chinczyk, a temu jeszcze srub
    brakuje. Cena adekwatna, na zlomie deko mniej powinienes za to dostac.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 3. Data: 2010-10-06 11:48:25
    Od: "Michał Demczuk" <m...@i...pl>

    Michał V-R wrote:
> [...]
    .html
    > moglby ktos podjechac, olukac jaki to stan techniczny ma i czy to

    Yamahy (PW) nie kupisz za 400zł
    Bez powiekszania zdjecia widac ze z PW to niema nic wspolnego, pozy tem, ze
    tez ma 2 kola :)
    PW50 uruchamia sie kopniakiem, ma wał nie łańcuch i horyzontalny cylinder.
    Poza tym mozesz ogladac :)

    --
    Pozdr..

    Michał Demczuk
    www.demczuk.pl
    Dealer: Husqvarna, Kymco

  • 4. Data: 2010-10-06 12:26:05
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2010-10-06 13:48, Michał Demczuk pisze:

> [...]
    > tez ma 2 kola :)
    > PW50 uruchamia sie kopniakiem, ma wał nie łańcuch i horyzontalny cylinder.

    Dzieki panowie, wlasnie o to mi chodzilo, jak to chinczyk, to wole nowke
    za 200 drozszego kupic nowke, a biorac pod uwage koszt przesylki, to
    wyjdzie mnie tylko 100 drozej.