  • 11. Data: 2010-10-08 12:52:58
    Temat: Re: Bluetooth z 3 portami?
    Od: "Andrzej" <s...@w...pl>

    ?
    Użytkownik "sowa" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:i8kdp6$jfn$1@news.onet.pl...
    > witam,
    > znacie jakies rozwiazanie, zeby mozliwe byly 3 opcje (oczywiscie nie
    > jednoczesnie):
    > -polaczenie z komorka via gps - jeden port sinozebny
    > -interkom z pasazerem - drugi port
    > -cb/mp3/cokolwiek - trzeci port
    > znalazlem midlanda - ale ma mozliwosc tylko 2 urzadzen

    http://www.alan.pl/radiokomunikacja/produkt/310/bt2_
    single_bluetooth_dla_kierowcy_3_kanaly

    > z gorki dzieki za wskazowki

    ju łelkam

    --
    Pozdrv!
    Andrzej

  • 12. Data: 2010-10-08 18:58:08
    Od: "sowa" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    > http://www.alan.pl/radiokomunikacja/produkt/310/bt2_
    single_bluetooth_dla_kierowcy_3_kanaly

    dzienki,
    choc to nie rozwiazuje mojego "dylematu" - wersa "single"-
    a potrzeba jeszcze interkomu, fakt - w tym tez moze byc- ale wtedy
    pozostaja juz tylko 2 porty bt...
    chyba za duzo wymagam:(

    bajdelej - wiecie czy w midlandzie dodatkowe gniazdo (kablowe)
    to tylko audio in? czy tez pelna opcja? (in, out, mikrofon)

    --
    pozdrawiam,
    sowa

  • 13. Data: 2010-10-10 12:59:06
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "gildor" <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > nie unoś się, tylko daj daj linka. nie spotkałem CB z dzwiękiem na BT.
    > albo wykraczał poza mój budżet.

    Wygooglej sobie hasło przycisk PTT z BT lub kombinacje tych skrótów.

    Podłączasz praktycznie dowolne radio CB pod przycisk BT montowany na
    kierownice i masz dzwięk przez blututa prosto z CB
    Niektóre mają też automatyczną aktywacje nadawania uruchamianą głosem ..
    wtedy przycisk nawet nie jest potrzebny)

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 14. Data: 2010-10-11 06:16:23
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "sowa" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > -interkom z pasazerem - drugi port
    > -cb/mp3/cokolwiek - trzeci port
    > znalazlem midlanda - ale ma mozliwosc tylko 2 urzadzen

    W ogóle, to jak długo takie słuchawki do kasku na Blutooth wytrzymują na
    baterii?

    Mam zestaw przewodowy Oxforda i baterię (specjalną 12V) pożarło to w 15
    minut.
    Takie słuchawki do kasku muszą się przebić przez zatyczki więc wzmocnienie
    jest kapkę większe niż zwykłe.
    Na szczęście Oxforda da się podłączyć do instalacji motocyklowej.

  • 15. Data: 2010-10-11 12:30:35
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Kuba (aka cita) pisze:
    > Niektóre mają też automatyczną aktywacje nadawania uruchamianą głosem ..
    > wtedy przycisk nawet nie jest potrzebny)

    Johny III np. dzięki, ale nie widze powodu, zeby ktos slyszał jak sie z
    zoną w aucie kłócę ;)

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 16. Data: 2010-10-12 07:10:22
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    > Johny III np. dzięki, ale nie widze powodu, zeby ktos slyszał jak sie z
    > zoną w aucie kłócę ;)

    mialem na mysli te "przystawki" do dowolnego CB dające możliwość
    dwustronnego wysyłania dziwięku via BT ;)
    Na motorze zwykle ciężko sie kłócić z żoną

    ps. to tak z wlasnego doświadczenia, bo:
    - nie mam żony
    - zwykle jeżdze sam
    - i choć mam BT sparowany z telefonem, to zwykle słuzy do słuchania muzyki,
    a telefony odbieram stosunkowo rzadko :)

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 17. Data: 2010-10-12 07:12:21
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w wiadomości

    > W ogóle, to jak długo takie słuchawki do kasku na Blutooth wytrzymują na
    > baterii?

    ja "kask" ładuje tak srednio raz na tydzien. Dojeżdzam codziennie do pracy
    słuchając muzyki via BT

    ps. mam zmontowany Just Speak Bluetooth system tyle, ze w Nolanie 43 a nie w
    Cabergu.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 18. Data: 2010-10-12 10:04:13
    Od: Wally Gatorek <w...@p...pl>

    W dniu 2010-10-08 20:58, sowa pisze:

    > bajdelej - wiecie czy w midlandzie dodatkowe gniazdo (kablowe)
    > to tylko audio in? czy tez pelna opcja? (in, out, mikrofon)

    To normalny jack jest. Więc raczej tylko audio in.
    Ja tego używam do słuchania radia z telefonu - radio działa tylko na
    słuchawkach.

    /(o)(o)\ Wally Gator, CBF 1000
    \ ~~~~ / "Writing about music is like dancing about architecture"
    \ ~~ / -- Frank Zappa
    (@__@)

  • 19. Data: 2010-10-12 10:19:43
    Od: Wally Gatorek <w...@p...pl>

    W dniu 2010-10-11 08:16, Marcin N pisze:

    > W ogóle, to jak długo takie słuchawki do kasku na Blutooth wytrzymują na
    > baterii?

    Midland BT2, włączony na stałe - cenię sobie stały kontakt z plecaczkiem
    ;) , a poza tym opcja automatycznego włączania działa nieco słabo - po
    całym dniu jazdy trzeba ładować od nowa. Ale też i nie zdarzyło się,
    żeby po pełnym naładowaniu zdechło w trakcie dnia.

  • 20. Data: 2010-10-12 20:38:40
    Od: "sowa" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl> napisał w wiadomości
    .
    > Wygooglej sobie hasło przycisk PTT z BT lub kombinacje tych skrótów.
    > Podłączasz praktycznie dowolne radio CB pod przycisk BT montowany na
    > kierownice i masz dzwięk przez blututa prosto z CB

    dzienki

    to chyba bedzie fajne rozwiazanie ;]
    http://www.epa.com.pl/pbb_zestawy_audio_bluetooth.ht