-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: xyz <x...@i...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Blokowanie ruchu
Date: Thu, 17 Dec 2015 01:05:15 +0100
Organization: xyz
Lines: 57
Message-ID: <n4su94$nkc$1@node2.news.atman.pl>
References: <n4pkua$u33$1@node1.news.atman.pl>
<X...@l...net>
Reply-To: x...@i...pl
NNTP-Posting-Host: staticline24617.toya.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1450310756 24204 85.89.180.44 (17 Dec 2015 00:05:56 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 17 Dec 2015 00:05:56 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:38.0) Gecko/20100101
Thunderbird/38.4.0
In-Reply-To: <X...@l...net>
X-Antivirus: avast! (VPS 151216-0, 2015-12-16), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2574138
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2015-12-15 o 19:33, PiteR pisze:
> na ** p.m.s ** xyz pisze tak:
>
>> Hej,
>> taka sytuacja. Jest ulica dwukierunkowa, po jednej stronie
>> zaparkowane auta na całej długości.
> Było. Tu nikt nie wie. Trzeba by pytać instruktora nauki jazdy co mówią
> przepisy. A policjanta co by zaproponował i komu.
>
>
>> Tak naprawdę wolny jest tylko jeden pas, wjeżdżam na ten pas i
>> jadę zgodnie z jego kierunkiem. Nie było na nim innego auta kiedy
>> wjeżdżałem, w połowie - 2/3 długości z naprzeciwka wjeżdża inne
>> auto, jadąc "pod prąd". Niech to będzie ciężarówka. Oba auta się
>> się zatrzymują bo droga wąska i nie ma jak się wyminąć. Ta
>> ciężarówka powinna poczekać z wjazdem aż pas będzie wolny ale jej
>> kierowca tego nie zrobił, twierdzi że nie widział że coś jedzie z
>> naprzeciwka, cały odcinek to 400m prostej drogi.
> a co jeśli droga zagina się? Ma pożyczyć drona od SOKistów?
>
>
>> Ja nie mam zamiaru ustępować bo niby dlaczego skoro jadę
>> prawidłowo, kierowca drugiego auta twierdzi że teraz nie da rady
>> wycofać ...
> dlatego, że osobowym łatwiej wycofać?
>
> Codziennie ustępuję śmieciarkom. Inaczej bym osiwiał i pewnie dostał w
> ryllo od śmieciarzy.
>
>
I właśnie dlatego pytam, bo:
1) to coś jak włączenie się do ruchu przy ograniczonej widoczność, to
obowiązkiem kierującego jest
wiedzieć czy nie zagraża bezpieczeństwu i nie zmusi innych do
niezamierzonych działań
2) to jest ulica dwukierunkowa, ja jadę swoim pasem więc wg. prawa mam
pierwszeństwo na nim
3) jeśli to było auto wyższe niż osobowe to jego kierowca widzi lepiej
bo nic mu nie zasłania (parkują
tylko osobówki o standardowych wymiarach)
4) jadący z naprzeciwka zmienia pas, więc ustępuje wszystkim którzy nim
się poruszają (brak oznakowania
kto ma na "zwężeniu" pierwszeństwo)
5) a jak mi wsteczny nie działa?? :)
6) wykluczam śmieciarki/karetki itp., itd. one działają dla dobra
publicznego
Chodzi o zasadę, jest paru delikwentów co uważają że to im się należy
mimo że tak nie jest.
Jakimś rozwiązaniem było by zrobienie tej ulicy jednokierunkowej,
przynajmniej takie sytuacje
by się raczej już nie zdarzały.
pozdrawiam
--
--- xyz
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- 64 proc. kierowców zrobi dodatkowo maks. 500 m, aby przy okazji zatankować pojazd
- wodor
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
Najnowsze wątki
- 2025-03-12 Ryga => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i Kad
- 2025-03-12 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-03-12 Warszawa => Programista C <=
- 2025-03-12 Chrzanów => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie f
- 2025-03-12 64 proc. kierowców zrobi dodatkowo maks. 500 m, aby przy okazji zatankować pojazd
- 2025-03-12 Warszawa => Generative AI Engineer <=
- 2025-03-12 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-03-12 Warszawa => Gen AI Engineer <=
- 2025-03-12 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-03-12 Gdańsk => PHP Developer <=
- 2025-03-12 China-Kraków => Production Coordinator / Representant Product Dev <=
- 2025-03-12 Warszawa => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-03-12 China-Kraków => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-12 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-03-12 Warszawa => Junior Digital Product Manager <=