  • Data: 2015-12-17 01:05:15
    Temat: Re: Blokowanie ruchu
    Od: xyz <x...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-12-15 o 19:33, PiteR pisze:

    > Było. Tu nikt nie wie. Trzeba by pytać instruktora nauki jazdy co mówią
    > przepisy. A policjanta co by zaproponował i komu.

    > a co jeśli droga zagina się? Ma pożyczyć drona od SOKistów?

    > dlatego, że osobowym łatwiej wycofać?
    >
    > Codziennie ustępuję śmieciarkom. Inaczej bym osiwiał i pewnie dostał w
    > ryllo od śmieciarzy.

    I właśnie dlatego pytam, bo:
    1) to coś jak włączenie się do ruchu przy ograniczonej widoczność, to
    obowiązkiem kierującego jest
    wiedzieć czy nie zagraża bezpieczeństwu i nie zmusi innych do
    niezamierzonych działań
    2) to jest ulica dwukierunkowa, ja jadę swoim pasem więc wg. prawa mam
    pierwszeństwo na nim
    3) jeśli to było auto wyższe niż osobowe to jego kierowca widzi lepiej
    bo nic mu nie zasłania (parkują
    tylko osobówki o standardowych wymiarach)
    4) jadący z naprzeciwka zmienia pas, więc ustępuje wszystkim którzy nim
    się poruszają (brak oznakowania
    kto ma na "zwężeniu" pierwszeństwo)
    5) a jak mi wsteczny nie działa?? :)
    6) wykluczam śmieciarki/karetki itp., itd. one działają dla dobra
    publicznego

    Chodzi o zasadę, jest paru delikwentów co uważają że to im się należy
    mimo że tak nie jest.

    Jakimś rozwiązaniem było by zrobienie tej ulicy jednokierunkowej,
    przynajmniej takie sytuacje
    by się raczej już nie zdarzały.

    pozdrawiam
    --