  • Data: 2009-05-26 16:43:45
    Temat: Re: Blokowanie reklam SMS - wszyscy operatorzy
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    J.F. pisze:

    > Ale to w celu obslugi klientow operatora.

    Jakiej obsługi? Próby wciśnięcia nowej aktywacji lub przedłużenia umowy.

    > Nie wiem na jakiej zasadzie jest dostep do calej bazy, ale nadal
    > moze sie okazac ze przetwarzanie w celu wyslania tego SMS zrobil
    > sam operator, a agent ma tylko dostep terminalowy.

    Nie. Robi to pracownik salonu partnerskiego chyba, że dzwoni pracownik
    Orange z call center. Tutaj tez bywają nadużycia i pracownicy salonów
    partnerskich przedstawiają się jakoby dzwonili z Orange z Warszawy po
    czym niby przypadkowo kierują klienta do konkretnego (domyślnie swojego)
    punktu.

    > Co i tak sie moze GIODO nie spodobac.

    > Tylko Play wzrosla ? :-)

    Fakt.
    W kwietniu odeszło z Play około 300 numerów, a doszło chyba coś około 10
    tysięcy.

    > Dziwna praktyka, ale wyjasnienie znow zostawilbym GIODO :)

    Nie tylko to. Wiele dziwactw mają.
    Np. Dzwoni do Ciebie KKB Orange. Rozmawia z tobą ale nie chcesz
    skorzystać z oferty. KKB ma obowiązek wieczorem sporządzić raport z
    całego dnia ze wskazaniem imienia, nazwiska, nazwy firmy, nr telefonu,
    adresu, ilości SIM (jeśli zna) i efektu rozmowy.

    Czyż nie podchodzi to pod GIODO?
    Przecież nikt nikogo nie pyta o zgodę na przetwarzanie tych danych.

    > Dawno nie bylem po polskiej stronie - ale w Tatrach i Plus mial
    > kiepski.
    > Za to slowacki roaming ma znosne ceny :-)

    Chodziłem w lipcu 2008 i Orange był martwy, a Plus na 3-4 kreski łapał
    sygnał. Nawet spokojnie dzwoniłem.

    > A potem do Ery, potem znow do Orange :-)

    Erę możesz na stałe pominąć.
    Nabili mi fakturkę coś koło 350zł choć nie używałem telefonu przez
    bodajże 2 tygodnie. Nie reklamowałem faktury tylko działanie SIM.
    Poprosiłem ich o sprawdzenie okresów logowania do sieci argumentując
    słabym zasięgiem w okolicy i niemożliwością korzystania z sieci. W
    odpowiedzi dostałem informację, że nadajniki działają poprawnie ale za
    to moja karta SIM nie logowała się do systemu przez 2 tygodnie (podali
    daty). Mając to pismo poszła reklamacja faktury na której w załączniku
    (billingu) w okresie wskazanym jakoby SIM się nie logował były wykonane
    połączenia.

    W odpowiedzi przyszło anulowanie całej faktury oraz kolej (choć jej nie
    reklamowałem), a telefonicznie zaproponowano mi rozwiązanie umowy bez
    kar za zerwanie lojalki.

    Wysłałem wypowiedzenie umowy po czym znowu dzwonili, że będzie kara za
    zerwanie lojalki. Poprosiłem grzecznie panią aby sprawdziła notatki do
    konta z dnia .......(podałem datę). Chwila oczekiwania, przeprosiny ze
    strony pani za nieporozumienie i tak zakończyła się współpraca z Erą.

    Nie ma szans na powrót do Ery.

    --
    Florian Marzejewski
    http://bezpieczenstwo-osobiste.com