  • Data: 2009-05-26 19:35:22
    Temat: Re: Blokowanie reklam SMS - wszyscy operatorzy
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 26 May 2009 21:17:54 +0200, Flo wrote:

    >Ale może zadzwonić i ściemnić.

    Ale takie SMS rzeczywiscie przychodzily .. i nie pamietam z jakiego
    numeru.

    >Play się kiedyś pochwalił ale bardzo krótko ten news wisiał i to nie w
    >dostępie ogólnym. :)
    >Poczekaj do lipca na raport kwartalny choć nie wiem czy podadzą dla
    >konkretnego miesiąca.

    Ale to w sumie UKE powinien zbierac i publikowac, a jakos nie moge
    trafic.

    >Niczym. Po prostu na tacy podałem dowód na wyłudzenie, a miejsce pracy w
    >zaświadczeniu to Komenda Wojewódzka Policji :)

    Mimo wsystko dziwna praktyka.
    Nalezy grzecznie preprosic za zle dzialanie komputera ... i tyle.

    Ja swoich billingow bardzo dokladnie nie analizuje, ale na oko Era nic
    nie zawyza.

    J.