  • Data: 2009-05-26 18:29:43
    Temat: Re: Blokowanie reklam SMS - wszyscy operatorzy
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 26 May 2009 18:43:45 +0200, Flo wrote:

    >Jakiej obsługi? Próby wciśnięcia nowej aktywacji lub przedłużenia umowy.

    No ale przychodzis sam, "chcialbym super duper telefon", i co maja ci
    odpowiedziec - "nie mamy dostepu do bazy" ?
    Musza miec dostep.

    >Nie. Robi to pracownik salonu partnerskiego chyba, że dzwoni pracownik
    >Orange z call center.

    Byc moze ... chociaz .. ten sms to z jakiego numeru przychodzi ?
    Partner chyba nie ma mozliwosci wyslac z 8xxx ?

    >W kwietniu odeszło z Play około 300 numerów, a doszło chyba coś około 10
    >tysięcy.

    Skad te informacje ? Powinni publikowac, ale nie znalazlem.

    >Np. Dzwoni do Ciebie KKB Orange. Rozmawia z tobą ale nie chcesz
    >skorzystać z oferty. KKB ma obowiązek wieczorem sporządzić raport z
    >całego dnia ze wskazaniem imienia, nazwiska, nazwy firmy, nr telefonu,
    >adresu, ilości SIM (jeśli zna) i efektu rozmowy.
    >
    >Czyż nie podchodzi to pod GIODO?
    >Przecież nikt nikogo nie pyta o zgodę na przetwarzanie tych danych.

    Ale uzyles slowa "firmy".

    >Erę możesz na stałe pominąć.

    Wytna ci pozostali podobny numer i co zrobisz ? :-)

    >W odpowiedzi przyszło anulowanie całej faktury oraz kolej (choć jej nie
    >reklamowałem), a telefonicznie zaproponowano mi rozwiązanie umowy bez
    >kar za zerwanie lojalki.

    Straszyles czyms jeszcze ? Dziwna bylaby to praktyka ..

    J.