    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Blokowanie reklam SMS - wszyscy operatorzy
    Date: Tue, 26 May 2009 17:05:51 +0200

    Użytkownik "Flo" <f...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:gvglt2$9i7$1@inews.gazeta.pl...
    > Jestem. Tak zbudowana jest baza MERITUM. Wystarczy mieć
    > certyfikat sprzedażowy i kody sprzedażowe i masz dostęp do
    > wszystkiego o czym pisałem :)

    Ale to w celu obslugi klientow operatora.

    Nie wiem na jakiej zasadzie jest dostep do calej bazy, ale nadal
    moze sie okazac ze przetwarzanie w celu wyslania tego SMS zrobil
    sam operator, a agent ma tylko dostep terminalowy.

    Co i tak sie moze GIODO nie spodobac.

    > Wszystkim spadła.

    Tylko Play wzrosla ? :-)

    > Co do danych osobowych to można nie wyrazić zgody na ich
    > przetwarzanie ale w przypadku Orange wiąże się to z kaucją
    > minimum 300PLN za numer.

    Dziwna praktyka, ale wyjasnienie znow zostawilbym GIODO :)

    > Co do opa to na pewno będzie to Plus. Jeżdżę w góry, a tam Plus
    > nie ma konkurencji

    Dawno nie bylem po polskiej stronie - ale w Tatrach i Plus mial
    kiepski.
    Za to slowacki roaming ma znosne ceny :-)

    > Era ma swoje za uszami i do Ery nie wrócę. Każdy operator ma
    > swoje za uszami ale chyba niczym syn marnotrawny wrócę do Plusa.

    A potem do Ery, potem znow do Orange :-)

    J.