eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmBlokada przychodzacych polaczen glosowych (w kraju)Re: Blokada przychodzacych polaczen glosowych (w kraju)
  • X-Received: by 10.50.4.70 with SMTP id i6mr287153igi.12.1443091506569; Thu, 24 Sep
    2015 03:45:06 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.50.4.70 with SMTP id i6mr287153igi.12.1443091506569; Thu, 24 Sep
    2015 03:45:06 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!
    kq10no8986197igb.0!news-out.google.com!n2ni10350igy.0!nntp.google.com!kq10no898
    6196igb.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Date: Thu, 24 Sep 2015 03:45:05 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <f...@g...com>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com;
    posting-host=2a01:112f:61d:1000:fd6d:8f2a:8fc1:3ece;
    posting-account=ypgb7AoAAACQwxy3NtzPrHG4PAQHUdP6
    NNTP-Posting-Host: 2a01:112f:61d:1000:fd6d:8f2a:8fc1:3ece
    References: <4...@g...com>
    <mt78kg$kp6$1@news.agh.edu.pl>
    <e...@g...com>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <d...@g...com>
    <f...@g...com>
    <f...@g...com>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <8...@g...com>
    Subject: Re: Blokada przychodzacych polaczen glosowych (w kraju)
    From: Ircys <i...@p...pl>
    Injection-Date: Thu, 24 Sep 2015 10:45:06 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1072116
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu środa, 23 września 2015 23:18:54 UTC+2 użytkownik León J napisał:
    > W dniu środa, 23 września 2015 12:07:21 UTC+2 użytkownik Ircys napisał:
    > > W dniu czwartek, 17 września 2015 23:33:48 UTC+2 użytkownik León J napisał:
    > > > Absolutnie NIE. Operator ma obowiázek udostépniac wszystkie uslugi, które
    oferuje centrala - nakazuje mu to art. 171 ustawy "Prawo Telekomunikacyjne".
    > > Leon
    > >
    > > Przeceniasz tą ustawę :) Czy zdajesz sobie sprawę z tego ile usług ma centrala, a
    ile z nich jest dostępnych dla abonentów? Podpowiedź - mały procent.

    > To chyba nie kwestia ustawy, a brak Pani Anny S. na stanowisku prezesa UKE.
    > Domyslam sié, ze uslug jest znacznie wiécej, ale wiékszosc nie jest udostépniana i
    nawet o nich nie wiemy.

    Tym razem przeceniasz Panią Anię. Jeżeli usługi nie ma w cenniku i zapisach
    regulaminowych, to pomimo, że usługa faktycznie istnieje, to dla klienta jej nie ma i
    koniec kropka. Uruchomienie różnych "egzotycznych" usług taka jak Twoje oczekiwanie,
    zależy wtedy tylko i wyłącznie od widzimisia operatora, a dokładnie od tego do kogo
    trafisz ze swoim oczekiwaniem. Czy do konsultanta, który wczoraj sprzedawał frytki w
    KFC, a dziś jest kierownikiem POK, czy może do kogoś kto wczoraj wprowadzał aranżacje
    na centrali, a dziś siedzi za biurkiem (pod telefonem) i przyjmuje zażalenia,
    oczekiwania, zlecenia itp. cudeńka.
    Żeby była jasność wcale nie jest to polska przypadłość. W innych krajach niestety,
    też tak jest (np. Francja i niekoniecznie myślę tu o Pomarańczy).

    Ircys

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: