eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmBlokada przychodzacych polaczen glosowych (w kraju)Re: Blokada przychodzacych polaczen glosowych (w kraju)
  • X-Received: by 10.50.77.70 with SMTP id q6mr44131igw.4.1442691870050; Sat, 19 Sep
    2015 12:44:30 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.50.77.70 with SMTP id q6mr44131igw.4.1442691870050; Sat, 19 Sep
    2015 12:44:30 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!news.glorb.com!kq10no5299949igb.0!news-out.google.com!f6ni9861igi.0!nntp.
    google.com!kq10no6452247igb.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroup
    s.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Date: Sat, 19 Sep 2015 12:44:29 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <a...@n...neostrada.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=5.172.247.228;
    posting-account=sfL3VQoAAACWLVfUe7uIlxPZIEiDGjp4
    NNTP-Posting-Host: 5.172.247.228
    References: <4...@g...com>
    <mt78kg$kp6$1@news.agh.edu.pl>
    <e...@g...com>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <d...@g...com>
    <a...@n...neostrada.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <0...@g...com>
    Subject: Re: Blokada przychodzacych polaczen glosowych (w kraju)
    From: León J <j...@t...pl>
    Injection-Date: Sat, 19 Sep 2015 19:44:30 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-1
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1072045
    [ ukryj nagłówki ]

    Zgoda. Poláczenie nie dochodzi do skutku, a abonent wywolujácy nie wie dlaczego i
    próbuje ponownie. To czy nie ma nic, czy jest sygnal zajétosci czy 4-tonowy sygnal
    niedostépnosci zalezy wylácznie od operatora sieci GSM, a w stacjonarnych od typu
    centrali (najczesciej spotykane Alcatele dajá sygnal niedostépnosci). Poláczenie jest
    jednak odrzucane z poziomu telefonu, a nie centrali. W starych modelach telefonów
    komórkowych byla opcja filtrowania numerów dajáca podobny efekt. Jednak np.
    odrzucanie poláczeń anonimowych z poziomu telefonu rózni sié w istotny sposób od
    aktywowania ACR i odrzucania poláczeń anonimowych z poziomu centrali. Móglbym np.
    upierac sié, ze odrzucanie poláczeń z poziomu centrali jest bardziej ekologiczne, ale
    trudno mówic o ekologii w państwie, gdzie VAT na "zarówki" ekologiczne wynosi 23%, a
    na zarówki nieekologiczne tylko 8%.
    Nie zmienia to faktu, ze ustawa "prawo Telekomunikacyjne" obowiázuje i powinna byc
    respektowana.
    Dawno dawno temu walczylem kilka miesiécy o aktywacje uslugi "blokada odbierania
    poláczeń przekierowanych" (byla to wtedy istotna sprawa zwiazana z pelnieniem dyzurów
    pod domowym telefonem stacjonarnym ale tylko w okreslonych godzinach). Pomogla
    dopiero interwencja w UKE.
    Natomiast znacznie dawniej, kiedy byly jeszcze biura obslugi klientów (zlokalizowane
    zwykle przy centralach), po udostépnieniu przez TPSÉ opcji prezentacji numerów
    poszedlem do biura przy ul. Krasickiego i poprosilem o aktywacje tej uslugi. Po
    powrocie do domu (ok. 200 metrów) prezentacja numerów juz dzialala. Tylko ze wtedy w
    biurach obslugi potrafili zrozumiec jakie klient ma zyczenie. I komu przeszkadzalo?
    - Leon

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: