  • 11. Data: 2010-06-20 09:57:54
    Temat: Re: Blokada Xena XN 14 w Suzuki SV 650
    Od: marusc <c...@g...pl>

    W dniu 2010-06-20 11:23, CUT pisze:
> [...]
    X14-Alarmschloss::14389.html

    > Artykuł jest z kwietnia/maja tego roku.

    Czyli celowo i świadomie pominęli nowe Xeny

    --
    Marek

    R1200GS

    F650 '95 sprzedam
    http://www.allegro.pl/item1080127866_bmw_f650_gotowy
    _do_sezonu.html

  • 12. Data: 2010-06-20 10:00:36
    Od: CUT <C...@C...pl>

    W dniu 2010-06-20 11:57, marusc pisze:

    X14-Alarmschloss::14389.html

    > Czyli celowo i świadomie pominęli nowe Xeny

    Jakbyś nie zauważył tam są testowane tylko tańsze zabezpieczenia.
    Drogich ABUSów też nie ma. O tym, że Xena to chłam słyszałem już
    znacznie wcześniej niż ukazał się ten artykuł. Podobno poprawili - ile w
    tym prawdy? Nie wiem.

  • 13. Data: 2010-06-20 21:01:33
    Od: marider <m...@g...pl>

    Hinek pisze:
    > Użytkownik "Daniel Kowalski" <b...@g...pl> napisał

    > Blokady na tarcze nie maja znaczenia dla ubezpieczyciela.
    > To ze alarm w blokadzie jest zabezpieczeniem dla zapominalskich, a
    > zlodziejowi w niczym nie przeszkodzi to pewnie wiesz..

    Nie?! A moja Xena wlasnie przepedzila zlodziejaszkow mojej ex-R1 ktorzy
    teraz sobie siedza i mam nadzieje dlugo stamtad nie wyjda ;) Fakt ze
    Xene rozpieprzyli lomem ale wyciagnac moto juz nie zdarzyli wiec moim
    zdaniem warto wydac na to kase niz stracic moto warte duuuzo wiecej ;]

    Pzdr

    PS: Zobacz jaki ma rozmiar trzpienia i kupuj najwiekszy jaki pasuje.
    --
    marider
    Wsciekla Rn19 + dodatki