  • 1. Data: 2010-06-18 08:56:02
    Temat: Prośba od Wafeliny do ludzi z Wawy
    Od: "WaFel" <w...@s...pl>

    Hej,
    Dzwoniła do mnie Wafelina i przekazała niefajne wieści o tym, że jej mąż
    rozbił się dzisiaj na moto i w związku z tym potrzebna jest krew (grupa krwi
    nieważna), którą możecie oddawać rano na ul. Saskiej 59 z zaznaczeniem, że
    jest dla Tomasza Moi, który leży na chrurgii na Brzeskiej. Bardzo Was
    proszę, kto może niech pomoże...

    --
    Pozdro
    WaFel

  • 2. Data: 2010-06-19 17:45:13
    Temat: Re: Prośba od Wafeliny do ludzi z Wawy
    Od: Mika <m...@g...com>

    Witajcie,

    On 18 Cze, 10:56, "WaFel" <w...@s...pl> wrote:
> [...]
    > nieważna), którą możecie oddawać rano na ul. Saskiej 59 z zaznaczeniem, że
    > jest dla Tomasza Moi, który leży na chrurgii na Brzeskiej. Bardzo Was

    Sytuacja jest poważna bo Tomek stracił dużo krwi, jest stabilny więc
    będzie dobrze, ale jeśli ktoś mógłby oddać krew na jego konto to
    bardzo Was, jako ich znajomi i w imieniu Wafeliny o to prosimy.
    Tomek jest świeżym kierowcom i niestety miał pecha, ale ducha nie
    stracił bo tuż po operacji, jak doszedł do siebie, spytał się żony czy
    będzie mógł kupić następny motocykl :-)
    Wiecie jak jest nigdy nie wiadomo czy my też kiedyś nie będziemy
    potrzebować takiej pomocy.
    pozdrawiam

    Mika
    z miotłą