  • 1. Data: 2010-06-18 18:36:05
    Temat: Uciekająca iskra
    Od: "Sta$" <s...@o...pl>

    Witam
    Ja znow w sprawie SR. Z gżnikiem doszedlem do umiarkowanego ładu, tz
    umiejętnie jezdzac da sie jezdzic, nieumiejetnie da sie wkurzyc... Caly czas
    przy odkreceniu max. manetki zdycha, delikatnie krecac wchodzi. Zaczalem sie
    zastanawiac czy membrana od przyspieszacza zaplonu nie ma czasem zbyt
    dlugiedo tloczka, ale to na inny watek...
    Nie wiem czy to moej schizy czy objaw. Mianowicie przytykajac ucho do
    zbiornika przy glowce ramy slychac raz na jakis czas jakby przeskok iskry,
    pod bakiem jest cewka, wiec moze stamtad ucieka. Jak sie wsluchac mocniej to
    kiedy slychac iskre, to tak jakby nie było jednego taktu z cyklu... Urojenia
    czy moze byc to uszkodzona cewka, kabel itp.?

    Sta$
    GPZ500Sysunia
    Tatowa SR500
    Poznań