  • 1. Data: 2010-06-18 20:00:19
    Temat: Blokada Xena XN 14 w Suzuki SV 650
    Od: Daniel Kowalski <b...@g...pl>

    Witam!
    Czy blokada XN 14 będzie pasować do Suzuki SV 2004?
    Ewentualnie jakie jeszcze blokady z alarmem warto wziąć pod uwagę
    (warunek - akceptowane przez ubezpieczycieli przy AC i oczywiście
    odpowiedni stopień zabezpieczenia) Przydała by się jakaś ludzka cena
    oczywiście ;-)

  • 2. Data: 2010-06-18 20:40:14
    Temat: Re: Blokada Xena XN 14 w Suzuki SV 650
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    Użytkownik "Daniel Kowalski" <b...@g...pl> napisał

    > Ewentualnie jakie jeszcze blokady z alarmem warto wziąć pod uwagę (warunek -
    > akceptowane przez ubezpieczycieli przy AC

    Blokady na tarcze nie maja znaczenia dla ubezpieczyciela.
    To ze alarm w blokadzie jest zabezpieczeniem dla zapominalskich, a
    zlodziejowi w niczym nie przeszkodzi to pewnie wiesz..
    Pozdr

    --
    Hinek

  • 3. Data: 2010-06-18 20:57:22
    Od: CUT <C...@C...pl>

    W dniu 2010-06-18 22:00, Daniel Kowalski pisze:
> [...]
    > (warunek - akceptowane przez ubezpieczycieli przy AC i oczywiście
    > odpowiedni stopień zabezpieczenia) Przydała by się jakaś ludzka cena

    Poprawili te Xenny? Czy dalej taki chłam? (Jakiś czas temu wycofane
    zostały z rynku - były zbyt podatne na atak brute force).

    http://pawlus25.w.interia.pl/

  • 4. Data: 2010-06-18 21:00:00
    Od: CUT <C...@C...pl>

    http://img138.imageshack.us/img138/372/10566778.jpg

  • 5. Data: 2010-06-18 21:07:53
    Od: duddits <d...@N...pl>

    W dniu 2010-06-18 23:00, CUT pisze:
    > Poprawili te Xenny? Czy dalej taki chłam? (Jakiś czas temu wycofane
    > zostały z rynku - były zbyt podatne na atak brute force).

    Poprawili.

    > http://pawlus25.w.interia.pl/
    > http://img138.imageshack.us/img138/372/10566778.jpg

    To stara seria. AFAIK już nieoferowana.

    --
    duddits

  • 6. Data: 2010-06-19 13:25:10
    Od: n...@s...com

    On Fri, 18 Jun 2010 22:40:14 +0200, "Hinek" <h...@t...pl> wrote:

    >Blokady na tarcze nie maja znaczenia dla ubezpieczyciela.

    Bzdura. vide Disc lock ABUS w PZU.

    >zlodziejowi w niczym nie przeszkodzi to pewnie wiesz..

    Ale przeszkadza ogladaczom-gowniarzom. Bo zlodziejowi to nie
    przeszkodzi nawet przypiecie lancuchem do slupa WN.

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 7. Data: 2010-06-19 15:02:08
    Od: siinski <j...@g...com>

    W czerwcowym numerze Motocykla był bardzo fajny test konsumencki
    kilku( nastu?) blokad na tarcze .Test polegał na otwieraniu przy
    pomocy jednej z bardziej renomowanych niemieckich firm specjalizującej
    się w tzw.otwieraniu awaryjnym.Także otwieraniu siłowym poprzez
    zniszczenie blokady.Reasumując nie zawsze to co najlepsze i
    najbardziej renomowane jest najpewniejsze.Niestety nie dysponuję
    egzemplarzem tego czasopisma a w sprzedaży od tygodnia jest już nr
    lipcowy ale może na ich stronie internetowej znajdziesz linka do
    artykułu bądź któryś z kolegów będący w jego posiadaniu zrobi skan i
    wrzuci do sieci.
    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2010-06-19 17:01:19
    Od: CUT <C...@C...pl>

    W dniu 2010-06-19 17:02, siinski pisze:
> [...]
    > lipcowy ale może na ich stronie internetowej znajdziesz linka do
    > artykułu bądź któryś z kolegów będący w jego posiadaniu zrobi skan i

    Tu są chyba skany:
    http://www.honda-cbr.pl/forum/blokada-tarcz-xena-naj
    wi-ksze-oszustwo-t1699-10.html

  • 9. Data: 2010-06-19 23:16:55
    Od: marusc <c...@g...pl>

    W dniu 2010-06-19 19:01, CUT pisze:

    > Tu są chyba skany:
    > http://www.honda-cbr.pl/forum/blokada-tarcz-xena-naj
    wi-ksze-oszustwo-t1699-10.html

    Z którego roku jest ten artykuł? Dlaczego niema tam nowej linii xeny,
    tylko te stare, które sklepy jeszcze usiłują wciskać? Gdzie można
    dowiedzieć się czy te nowe są dobre? Z drugiej strony w gazecie dobrze
    wypadli zapewne jak zwykle ci co panom redaktorom zapłacili.

    http://www.motoin.de/Zubehoer/Diebstahlschutz/XENA-X
    X14-Alarmschloss::14389.html

    --
    Marek

    R1200GS

    F650 '95 sprzedam
    http://www.allegro.pl/item1080127866_bmw_f650_gotowy
    _do_sezonu.html

  • 10. Data: 2010-06-20 09:23:15
    Od: CUT <C...@C...pl>

    W dniu 2010-06-20 01:16, marusc pisze:

> [...]
    > dowiedzieć się czy te nowe są dobre? Z drugiej strony w gazecie dobrze
    > wypadli zapewne jak zwykle ci co panom redaktorom zapłacili.

    Artykuł jest z kwietnia/maja tego roku.