  • 1. Data: 2009-03-17 19:31:43
    Temat: Blokada
    Od: Pawciox <Pawciogim45@_NOSPAM_interia.pl>

    Siemka. Posiadam Hyosunga GT 125 i z tego co wiem ma on blokade na module
    (przynajmniej tak mi sie wydaje bo jak wzuce mu 5 i jade po prostej to
    obroty albo spadają albo baaaaardzo wolno wchodzą, jadąc z gorki idzie
    normalnie. na innych biegach ciagnie rowno. wiecie co mogloby byc?) jak to
    modul to prosze powiedzcie jak go rozblokowac. z gory dzieki za pomoc.
    Szerokości!!

  • 2. Data: 2009-03-17 22:29:36
    Temat: Re: Blokada
    Od: "K.M.C." <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl>

    Pawciox pisze:
> [...]
    > gorki idzie normalnie. na innych biegach ciagnie rowno. wiecie co
    > mogloby byc?) jak to modul to prosze powiedzcie jak go rozblokowac. z

    wymiana modułu IMO wyłacznie
    --
    Krzysiek Ciesielski K.M.C.
    www.uarebeautiful.com

  • 3. Data: 2009-03-18 09:01:34
    Od: mmaurycy <m...@v...pl>

    Pawciox pisze:
> [...]
    > gorki idzie normalnie. na innych biegach ciagnie rowno. wiecie co
    > mogloby byc?) jak to modul to prosze powiedzcie jak go rozblokowac. z

    Witam,
    kolega ma racje najprostszą metodą jest wymiana modułu ale nie zawsze jest konieczna
    niektóre (np. skutery) mają na kole czujnik prędkości
    i wystarczy odciąć kabel dochodzący do modułu. Moduł odblokowany kupisz na allegro

    --
    pozdrawiam
    mmaurycy

  • 4. Data: 2009-03-18 13:22:25
    Od: Pawciox <Pawciogim45@_NOSPAM_interia.pl>

    mmaurycynapisal

> [...]
    konieczna niektóre (np. skutery) mają na kole czujnik prędkości
    > i wystarczy odciąć kabel dochodzący do modułu. Moduł odblokowany kupisz na

    no jak kupie na allegro to prosze podaj linka...... do tego moto za chu**
    częsci nie ma i dlatego sie pytam jak odblokowac :(

  • 5. Data: 2009-03-18 14:00:07
    Od: mmaurycy <m...@v...pl>

    > no jak kupie na allegro to prosze podaj linka...... do tego moto za
    > chu** częsci nie ma i dlatego sie pytam jak odblokowac :(
    >
    > --

    Do mojego też nie ma ale można dobrać od jakiegoś chińczyka. Zrób zdjęcie modułu i
    wtyczki