  • 31. Data: 2011-11-11 13:19:54
    Temat: Re: Blisko 300 km/h na autostradzie
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    > Wydaje mi się, że odsetek osób pijących w tygodniu/w niedzielę jest
    > radykalnie mniejszy od odsetka osób pijących w sylwestra. A to powinno
    > się przekładać na ilość osób pijanych/skacowanych za kółkiem w dniu
    > następnym.

    To zdaje pozostaje, że wydaje Ci się, tym bardziej, że odsetek pijących
    nie przekłada się wprost na odsetek prowadzących.

    > Gdzieś czytałem, że odsetek pijanych sprawców jest niższy niż odsetek
    > pijanych kierowców. I wcale mnie to nie dziwi.

    To naturalne - w przeciwnym wypadku każdy "pijany musiałby powodować
    wypadek, a to jest oczywistą bzdurą, choć wielu w to wierzy.

    > Jak wpominałem: danych z reszty Europy nie znam.

    Szkoda - poszukaj w archiwum, osobiście dawałem linki do szczegółowych
    danych, wniosków itd.

  • 32. Data: 2011-11-11 13:29:33
    Od: "jerzy.n" <d...@o...eu>

    >W dniu 2011-11-10 21:16, Krzysiek Kielczewski pisze:
    ednak Polska jest na
    > 3 miejscu w EU, jeżeli chodzi o osoby napite i sprawców z tego tytułu.
    > 3 - od końca. Niemcy mimo wyższego pułapu kwalifikacji mają te
    > statystyki gorsze o 300%. Dane te mają potwierdzenie w danych
    > przedstawianych przez Policję nawet teraz. W świetle danych z
    > Europy to nie pijanych należy się w Polsce obawiać - nawet 1 stycznia.

    Ale bezapelacyjnie jesteśmy na pierwszym miejscu w ilości zabitych i rannych
    ,to co pisza o zabitych w czasie weekendów to mi resztki włosów na głowie
    sie podnoszą . Ten wypadek w Poznaniu z dwoma zabitymi przechodniami
    ,chociaż sprawca był niby trzeźwy doprowadza mnie do tego ze widząc
    prujących ponad 50 km w mieście z chęcią bym cegłami za takim
    rzucał.Dodatkowo te radia CB , jest to jakiś glejt na jazdę na fula i im
    gorszy rzęch to większa antena i większa szybkość ...

  • 33. Data: 2011-11-11 13:34:38
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "jerzy.n" <d...@o...eu> napisał w wiadomości news:

    > widząc prujących ponad 50 km w mieście z chęcią bym cegłami za takim
    > rzucał.Dodatkowo te radia CB , jest to jakiś glejt na jazdę na fula

    KAPELUSZ PLONK

  • 34. Data: 2011-11-11 14:21:25
    Od: "jerzy.n" <d...@o...eu>

    > KAPELUSZ PLONK
    Pogadaj z żoną tego człowieka którego zabił głupek z tego BMW z Poznania,
    nie życzę Ci abyś miał podobne zdarzenie w rodzinie ...

  • 35. Data: 2011-11-11 16:06:03
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-11-11, DoQ <p...@g...com> wrote:

    > Chyba wydaje ci się. Poniżej ostatnie łapanki policji tylko w jednej
    > gminie i jak widać nie piszą o zatrzymaniach z zawartością 0,0015
    > promila nazywając niewinnych pijakami (modne wytłumaczenie na PMS).
    > Swoją drogą jak tylu złapali, to ilu jeździło faktycznie?

    Super, wkleiłeś garść linków. A co w zasadzie chciałeś powiedzieć?

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełćzewski

  • 36. Data: 2011-11-11 16:08:41
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-11-11, Artur Maśląg <f...@p...com> wrote:

    > To zdaje pozostaje, że wydaje Ci się, tym bardziej, że odsetek pijących
    > nie przekłada się wprost na odsetek prowadzących.

    Nie wprost, ale jak odsetek pijanych jest kilkukrotnie większy to IMO
    nie ma bata, żeby potem nie był większy pijanych kierowców. I chyba
    pozostaniemy przy tej rozbieżności, bo zaczniemy kręcić się w kółko.

    No nie, rozpędziłeś się.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 37. Data: 2011-11-11 16:21:38
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > On 2011-11-11, DoQ<p...@g...com> wrote:

    > Super, wkleiłeś garść linków. A co w zasadzie chciałeś powiedzieć?

    Że odsetek w środku tygodnia wcale nie musi być mniejszy niż w sylwestra
    czy od święta, proste?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 38. Data: 2011-11-11 17:09:39
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-11-11, DoQ <p...@g...com> wrote:

    > Że odsetek w środku tygodnia wcale nie musi być mniejszy niż w sylwestra
    > czy od święta, proste?

    Jakoś więcej pijących widzę w Sylwestra niż w środku tygodnia. No, ale
    może mam specyficznych znajomych i sąsiadów.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 39. Data: 2011-11-11 19:03:26
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > Jakoś więcej pijących widzę w Sylwestra niż w środku tygodnia. No, ale
    > może mam specyficznych znajomych i sąsiadów.

    No jeśli znajomi piją i jeżdżą tuż po sylwestrze to faktycznie
    specyficzni są.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 40. Data: 2011-11-12 21:13:20
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    > Nie wprost, ale jak odsetek pijanych jest kilkukrotnie większy to IMO
    > nie ma bata, żeby potem nie był większy pijanych kierowców. I chyba
    > pozostaniemy przy tej rozbieżności, bo zaczniemy kręcić się w kółko.

    Ja wiem co próbujesz udowodnić, ale zdaje się zbyt prosty model sobie
    przyjąłeś do wyciągania wniosków.

    > No nie, rozpędziłeś się.

    Skąd. To elementarna logika. Skoro piszesz, że słyszałeś, że:
    "odsetek pijanych sprawców jest niższy niż odsetek pijanych kierowców"
    to logicznym jest, że gdyby był ten sam, to wniosek mógłby być jedynie
    taki, jaki ja podałem i jak napisałem, jest absurdalny, choć wielu
    w taką implikację.