  • Data: 2012-03-17 10:17:57
    Temat: Re: Blad w oprogramowaniu Toyoty przyczyna wypadkow
    Od: wloochacz <w...@n...gmail.spameromnie.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-03-02 13:14, Edek Pienkowski pisze:

    > W tym przypadku istotniejsze od "proste" jest "bezbłędne".
    Dlaczego tylko w tym przypadku? Dlaczego nie w każdym przypadku?

    > Brak
    > błędów osiąga się często bardzo skomplikowanymi metodami, a nie
    > Keep It Simple bo skomplikowanych rzeczy nie rozumiemy. Ok,
    > czasami zachowuje się prostotę w jednym miejscu, a wymaga to
    > ukrycia skomplikowanej podstawy gdzie indziej.
    Coś na siłę ta argumentacja - mam rozumieć, że jak coś jest proste, to
    zostało wymyślone przez prostaka (prostego człowieka) - ergo jest
    bezwzględnie gorsze i pewnie błędne?
    Jak dla mnie to bełkot... Tak samo jak twierdzenie, iż "KISS jest
    właśnie dla ludzi głupich".

    --
    wloochacz