  • 1. Data: 2014-05-21 13:31:14
    Temat: Błąd rejestratora
    Od: anacron <a...@a...pl>

    http://fakty.tvn24.pl/ogladaj-online,60/policja-ma-p
    roblem-czesc-mandatow-niewaznych-przez-blad-rejestra
    tora,430361.html

    "To może być dobra wiadomość dla niektórych kierowców. Mandaty wręczone
    na podstawie wskazań wideoradarów zainstalowanych w policyjnych Alfach
    Romeo, mogą być nieważne. Nawet 100 sztuk policyjnych urządzeń mogło
    podawać złą prędkość. Udowodnił to pan Mirosław - to, co pokazał mu
    policjant na nagraniu, nijak miało się do tego, co wskazywał licznik.
    Kierowca oddał sprawę do sądu i wygrał."

    Tu mała uwaga.

    TVN idzie teraz trochę ostrożnie, a Teterycz wojuje tylko z Iskrami w
    Alfach (znają się z Kuligiem). Prawda jest nieco inna. Policja nie
    powinna używać Iskier wcale (mnóstwo nieprawidłowości przy ZT i
    legalizacjach), w zestawach zarówno Alfach jak i Insygniach sam radar
    jest niepoprawnie zamontowany (niezgodnie ze specyfikacją), a
    rejestrator PolCam nie był badany do ZT (w żadnej wersji).

    anacron
    aba/

  • 2. Data: 2014-05-21 17:00:40
    Temat: Re: Błąd rejestratora
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik anacron a...@a...pl ...

    > http://fakty.tvn24.pl/ogladaj-online,60/policja-ma-p
    roblem-czesc-mandat
    > ow-niewaznych-przez-blad-rejestratora,430361.html

    To wszystko jest coraz bardziej zenujące.
    Czy nikt nie rozumie ze sprawa nie ucichnie i nie ma ochoty zając się
    tematem zanim kolejne wykroczenia, przekroczenia, niedopatrzenia i matactwa
    wynajdzie kolejny obywatel czy prasa?
    Czy skala naduzyc jest tak duza, ze nikt sie nie chce za to brac?

  • 3. Data: 2014-05-21 17:23:02
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup
    7.0.0.1...
> [...]
    > matactwa
    > wynajdzie kolejny obywatel czy prasa?
    > Czy skala naduzyc jest tak duza, ze nikt sie nie chce za to brac?

    A po co?
    Nie mamy pana płaszcza i co pan nam zrobisz?
    Nawet jeśli sąd udupi 1% przypadków, gdy klient się postawi, to pozostałe
    99% potulnie zapłaci i państwo się nachapie.
    A przecież o nic innego nie chodzi.

  • 4. Data: 2014-05-21 18:47:11
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 21.05.2014 17:00, Budzik pisze:
> [...]
    > Czy nikt nie rozumie ze sprawa nie ucichnie i nie ma ochoty zając się
    > tematem zanim kolejne wykroczenia, przekroczenia, niedopatrzenia i matactwa

    Prokuratura cały czas pracuje, teraz Okręgowa w Warszawie. Ale cytując
    pewnego Pana z GUM, to jest instytucja i to musi trwać.

    --
    anacron
    aba/

  • 5. Data: 2014-05-21 21:32:44
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Kierowca oddał sprawę do sądu i wygrał."

    ja tez nie przyjąłem mandatu i poprosiłem o sąd. Pisałem o tym tu
    https://groups.google.com/forum/#!topic/pl.misc.samo
    chody/_HzbN2DKcPc

    minęły już dwa lata - i nie ma tematu. Nie wiem co o tym sądzić bo nie
    dostałem żadnego postanowienia o umorzeniu a chyba w 2 lata to sąd by się
    zebrał?

  • 6. Data: 2014-05-21 22:22:13
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

> [...]
    >
    > minęły już dwa lata - i nie ma tematu. Nie wiem co o tym sądzić bo nie
    > dostałem żadnego postanowienia o umorzeniu a chyba w 2 lata to sąd by się

    Mnie "złapali" w pazdzierniku 2013 i po 1 rozprawie sąd poprosił dodatkowo
    o zeznania mojego świadka - pasażera, którego w ogóle nie uwzględniałem
    (sędzia sam zaproponował)
    Sprawa miała sie zakończyć juz jakis czas temu, ale on nie dostał jeszcze
    wezwania choć mówią, że wysłali.
    Tak więc czekamy :)